"Emotia masurarii timpului" este titlul reprezentatiei oferite aseara de o trupa de cinci actori, in Foyer-ul Ateneului Roman, in fata a peste 200 de prieteni invitati sa celebreze alaturi de Helvetansa zece ani de timp si emotie.
In interpretarea celor cinci actori, partenerii, clientii si prietenii Helvetansa au descoperit o serie de ipostaze ale perceptiei masurarii timpului si transformarii lui in emotie: de la emotia primului ceas pe care un copil il primeste de la parintii sai, pana la emotia de a cumpara si purta ceasul care ti se potriveste, mai ales daca acesta este o minune a orologeriei elvetiene.Povestea marcilor din portofoliu, precum si a asocierii lor cu Helvetansa a fost ilustrata prin prezentari multimedia, unele dintre ele sustinute chiar de catre personalitatile carismatice care le-au insuflat viata: Hans-Peter Bichelmeier, Chief Officer Grup Richemont (din care fac parte branduri precum: Cartier, Piaget, Vacheron Constantin, IWC, Jaeger), precum si Corinne Badalamenti, reprezentanta Tissot. De asemenea, la eveniment au participat parteneri de la Jaeger - Lecoultre, Rado, Longines.