"Emotia masurarii timpului" este titlul reprezentatiei oferite aseara de o trupa de cinci actori, in Foyer-ul Ateneului Roman, in fata a peste 200 de prieteni invitati sa celebreze alaturi de Helvetansa zece ani de timp si emotie.
In interpretarea celor cinci actori, partenerii, clientii si prietenii Helvetansa au descoperit o serie de ipostaze ale perceptiei masurarii timpului si transformarii lui in emotie: de la emotia primului ceas pe care un copil il primeste de la parintii sai, pana la emotia de a cumpara si purta ceasul care ti se potriveste, mai ales daca acesta este o minune a orologeriei elvetiene.Povestea marcilor din portofoliu, precum si a asocierii lor cu Helvetansa a fost ilustrata prin prezentari multimedia, unele dintre ele sustinute chiar de catre personalitatile carismatice care le-au insuflat viata: Hans-Peter Bichelmeier, Chief Officer Grup Richemont (din care fac parte branduri precum: Cartier, Piaget, Vacheron Constantin, IWC, Jaeger), precum si Corinne Badalamenti, reprezentanta Tissot. De asemenea, la eveniment au participat parteneri de la Jaeger - Lecoultre, Rado, Longines.
"Timpul scurs a fost presarat de emotii de tot felul, de la emotiile inceputului la emotii ale activitatilor curente, emotia aducerii unei noi marci in portofoliu, emotia in fata minunilor tehnice si renumelui ceasurilor din portofoliul nostru, si, nu in ultimul rand, emotia responsabilitatii in fata tuturor celor cu care, intr-un fel sau altul, am venit in contact", sustine Adrian Stoican, Director Helvetansa.
Citește pe Antena3.ro