Spune că fiica sa merge la înot de doi ani și habar nu are să înoate, în vreme ce el a învățat cu tatăl său să înoate într-o singură vară, la mare. Puya trage un semnal de alarmă asupra „industriei copiilor”, remarcând pe blogul său proaspăt lansat (https://www.puyaoficial.ro/ ) faptul că „cei care livrează serviciile astea de ținut copilul ocupat până când venim de la muncă au un interes pur financiar.”
„Sunt șocat, pur și simplu, de cât de multe activități au copiii la dispoziție astăzi: cursuri de dans, karate, engleză, gătit, astronomie, magie, înot. Aproape că te gândești că avem niște super copii. Dacă mai pun la socoteală și posturi de desene animate, radiouri, tablete, locuri de joacă, after school, telefoane și munți de plastic veniți din China care mi se formează, în fiecare an, în casă, din cauza jucăriilor de trei lei, care se strică în două minute și durează un an să scapi de ele, le-am spus pe toate. Poți să zici că trăim în industria copiilor”, scrie Puya pe blogul său.
Dedicat „strict pentru fani”, site-ul lansat de Puya oferă acestora informații despre muzica sa, date de biografie și carieră, dar și un magazin online, cu articole vestimentare. „Ăsta e un loc dedicat celor care știu măcar trei piese de-ale mele, nu mă strigă pe stradă Sișu, Domnu’ Bagă Bani sau ăla de cântă melodia aia… cum îi zice? A, și au fost măcar la un show”, scrie artistul.