Telespectatorii şi-au făcut un obicei din a urmări ştirile de week-end la Antena 1, astfel că, pentru a doua săptămână consecutiv, Observatorul de weekend de la ora 19.00 este lider de audienţă surclasând astfel Stirile ProTv atât la nivelul publicului commercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.
Se pare că nu numai Ancăi Rusu i-a fost dor de telespectatorii Antena 1, ci şi acestora le-a fost dor de ea. Aşa se face că principalul program de ştiri al zilei, Observatorul de la ora 19.00 (difuzat între 19.00-19.49) a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audienţă medie de 5,1 puncte de rating şi 21,5% cotă de piaţă, în timp ce programul concurent difuzat de ProTv înregistra 4,8 puncte de rating şi 20,3% cotă de piaţă.
Clasamentul se menţine şi la nivelul întregului public din mediul urban, Observatorul de la Antena 1 clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor cu o audienţă medie de 5,4 puncte de rating şi 17,5% cotă de piaşă, în timp ce Stirile proTv se aflau pe poziţia secundă cu 4,9 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă.
Sursa: Kantar Media
Copyright:ARMADATA SRL
Target-uri: 18-49 Urban, All Urban