Ianuarie – august 2014 înseamnă pentru posturile TV ale Intact Media Group creşteri importante de audienţă raportate la anii precedenţi. De altfel, audienţa fiecărui post în parte se înscrie pe o pantă ascendentă. Politica consecventă de programe adresată publicului are rezultate vizibile, la nivel de trust, dar şi individual. Cota de piaţă a posturilor Intact a crescut cu 13% în Whole Day şi cu 11% în Prime-Time, comparativ cu 2012.
Televiziunile principalului trust concurent, CME, înregistrează o scădere pe publicul comercial, atât în Whole Day, cât şi în Prime-Time.
Televiziunea generalistă a Intact Media Group are o creştere de 3% in Whole Day comparativ cu 2013 şi de 26% faţă de 2012. Și în Prime-Time, numărul telespectatorilor care urmăresc programele Antenei 1 este mai mare cu 5% faţă de 2013 şi cu 24% raportat la 2012.
Antena 3
Televiziunea de ştiri a Intact îşi menţine de ani de zile lidership-ul în rândul nişei din care face parte. Mai mult decât atât, Antena 3 se clasează în top trei televiziuni, înregistrând audienţe de post generalist. (Target 18+ Urban)
Antena Stars
Singura televiziune axată pe ştiri şi talk-show-uri mondene, Antena Stars, prezintă cele mai mari creşteri de audienţă ale unui post TV, în ianuarie – august 2014. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012, valoarea cotei de piaţă se apreciază cu 90% în Whole Day şi cu 38% în Prime-Time.
Euforia TV
Televiziunea dedicată publicului feminin are o creştere de 18% în Whole Day comparativ cu 2012 şi cu 63% faţă de ianuarie – august 2012. Euforia TV are cele mai mari creşteri faţă de posturile cu care concurează.
În cele opt luni care au trecut de la începutul lui 2014, televiziunile Intact au fost urmărite, timp de cel puţin un minut, de peste 10 milioane de români, la nivel Naţional, în Whole Day, şi de peste şapte milioane în Prime-Time.
Vară 2014
Lunile de vară ale lui 2014 au adus aprecieri pentru televiziunile Intact Media Group şi scăderi pentru posturile trustului concurent, atât pe publicul comercial, cât şi pe All Urban.
Antena 1
Cele mai urmărite producţii ale acestei perioade au fost Poftiţi pe la noi!, Splash!, Vedete la apă, Mireasă pentru fiul meu, Burlaciţa, Acces Direct, Te pui cu blondele, Un show păcătos, precum şi emisiunile marca Observator. Antena 1 are creşteri de 33% in Whole Day şi de 41% in Prime-Time, comparativ cu aceeaşi perioada a lui 2012.
Antena 3
Este lider de audienţă detaşat şi în iunie-iulie 2014 şi înregistrează creşteri de aproximativ 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, atât în Whole Day, cât şi în Prime-Time. Sinteza Zilei, Q&A,Ştiri, Subiectiv, Punctul de întâlnire, În premieră sunt câteva din emisiunile aflate în topul audienţei Antena 3 în această vară.
Antena Stars
Menţine acelaşi ritm de creştere accelerată în vara lui 2014. Cele mai vizionate show-uri ale Antenei Stars în această toamnă au fost Agentul Vip, Asistentele, Răi da’ buni, Dosarele Vip şi Test de fidelitate.
Euforia TV
Cota de piaţă a postului dedicat femeilor independente, sofisticate, interesate de tot ce este nou s-a apreciat cu 33% în Whole Day şi cu 29% în Prime-Time, comparativ cu vara lui 2012. “Totul despre sex”, “Private Practice”, “Dr House” sunt câteva dintre cele mai urmărite programe oferite de acest post.
Oferta de toamnă a televiziunilor Intact Media Group
Antena 1
În această toamnă va fi vorba de o nouă etapă în ceea ce priveşte experienţa de televiziune, rezultat al unei strategii concepute în urmă cu câţiva ani. Este vorba de şase producţii extraordinare de televiziune, formate proprii dar şi mega formate internaţionale, doar la Antena 1. În fiecare seară, în Prime-Time, românii vor putea urmări superlativul în materie de divertisment: Next Star, X Factor, Te cunosc de undeva şi Serviciul Roman de Comedie sunt emisiuni iubite de telespectatori, care au înregistrat audienţe remarcabile. Două producţii noi completează oferta de toamnă a Antenei 1: Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor şi Dansează printre vise, având la bază unele dintre cele mai longevive şi de success formate internaţionale. Implementarea lor pe piaţa românească a însemnat o investiţie importantă, care impune producţiei de divertisment noi standarde. Într-un top al investiţiilor, România este a doua ţară, ca investiţie în echipament tehnic, după America, pentru realizarea “Hell’s Kitchen”. “Dansează printre vise” va fi transmisă in direct, dintr-un platou spectaculos: 12 vedete vor urca pe scena acestui megashow.
Antena 3
Singurul postul de ştiri din România afiliat CNN, care realizează audienţe de televiziune generalistă, continuă cu emisiunile zilnice, care dezbat cele mai importante subiecte ale zilei. În premieră revine în această toamnă cu un nou sezon, cu materiale excepţionale. De altfel, pe 30 septembrie, echipa emisiunii, condusă de Carmen Avram, va fi prezentă la New York la Gala de decernare a International Emmy Awards.
Antena Stars
Dacă pe tot parcursul lui 2014, Antena Stars este postul de televiziune din România care a înregistrat cea mai mare creştere, din septembrie, staţia propune o desfăşurare de forţe fără precedent, aflată sub sloganul “Toamnă fără limite”. Consecvent cu politica sa de programe, postul va oferi în continuare, în timp real, cele mai noi ştiri în materie de showbiz, cele mai interesante talk-show-uri mondene, cu protagoniştii momentului. Prime-Time-ul va fi asigurat de doi moderatori de mare calibru, Mihai Morar şi Cristian Brancu. Au avut loc investiţii importante, astfel că, din această toamnă, fiecare emisiune se va desfaşura în platouri noi. “După o vară nebună, îi provocăm pe români să ne fie alături într-o <
Euforia TV
Canalul favorit al femeilor moderne din România, Euforia TV îşi răsfaţă telespectatoarele cu o nouă serie de producţii locale, dar şi seriale cu milioane de fani în întreaga lume. Una dintre cele mai mari surprize ale toamnei este serialul eveniment “Dowton Abbey”, al cărui prim sezon va fi difuzat în premieră pentru România, din 15 septembrie. Pentru aceeaşi zi este planificată lansarea sezonului şase din “Dr. House”. Euforia TV va avea haine noi şi din punct de vedere graphic, pachetul nou fiind circumscris ideii de echilibru din viaţa femeii moderne. Prodanca şi Reghe revin în această toamnă cu un nou sezon în care peripeţiile celei mai nebune găşti din România îi poartă pe meleaguri autohtone. Noua serie se va numi “Prodanca & Reghe: Fascinaţi de România”.
ZU TV
ZU TV se numără deja printre posturile cu o audienţă ridicată în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani. ZUma, Forţa Zu, Gala Premiilor Grammy, precum şi emisiunile zilnice au deja, la câteva luni de la lansare, un public fidel. Popescu şi Flick s-au întors deja din vacanţă şi şi-au reînceput talk-show-ul şi au, ca de obicei, cei mai cool artişti ai momentului. Tinerii se vor reîntalni cu Smile TV, Omul strazii, Poliţia muzicii, Adevăr şi provocare, Featuring Dl Rimă, Topul Most Wanted, precum şi alte producţii care s-au bucurat de succes.
Intact multumeste publicului si partenerilor pentru sustinere, apreciind rolul fiecaruia in atingerea acestor rezultate.
Sursa: Kantar Media