x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Televiziunile INTACT MEDIA GROUP preiau conducerea în Prime-Time şi în Acces în luna iunie

Televiziunile INTACT MEDIA GROUP preiau conducerea în Prime-Time şi în Acces în luna iunie

02 Iul 2014   •   17:20
Televiziunile INTACT MEDIA GROUP preiau conducerea în Prime-Time şi în Acces în luna iunie

Cota de piaţă a trustului INTACT MEDIA GROUP a fost de 23,6%, în luna iunie,  în creştere cu un punct de market share comparativ cu luna iunie a anului trecut, în rândul publicului din întreg mediul urban. Grupul concurent, CME, a înregistrat scăderi importante:  -2,2% market share faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.  

În plus, Antenele au preluat conducerea în Prime-Time, pe publicul din întreg mediul urban, şi în Access, în rândul publicului comercial. De asemenea, Intact Media Group îşi consolidează poziţia de lider, în iunie 2014, pe majoritatea intervalelor orare, în timp ce posturile CME înregistrează scăderi la nivelul întregii zile, cea mai semnificativă fiind în Prime-Time, unde cota de piaţă este mai mică cu 4,7 puncte faţă de iunie 2013.  Aşadar, “Antenele” conduc, în luna iunie, detaşat în Whole Day, Prime-Time, Day Time, Access şi Late Fringe, în rândul publicului din întreg mediul urban.  


 
Antena  1, Antena Stars, Antena 3, Euforia TV şi ZU TV conduc, de asemenea, clasamentul audienţelor în Day Time şi Access, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.  
 
Televiziunile Intact, creştere însemnată pe toate intervalele zilei în primul semestru 2014
În intervalul ianuarie - iunie 2014, televiziunile INTACT conduc clasamentul în Whole Day, dar şi în majoritatea intervalelor orare ale zilei şi sunt în creştere faţă de 2013, în rândul publicului din întreg mediul urban. Antenele obţin creşteri pe toate segmentele şi în ceea ce priveşte  publicul 18-49. Totodată, posturile CME sunt în scădere pe toate intervalele, cea mai abruptă pantă descendentă se înregistrează în Prime-Time, când media cotei de piaţă este cu 7% mai mică decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.  




 
Antena 1
În luna iunie, Antena  1 îşi consolidează poziţia de lider absolut de audienţă în Day time şi Access, impunându-se pe prima poziţie în topul televiziunilor, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul all urban.


 
În acest interval orar, este difuzată emisiunea Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare impunându-se ca lider detaşat de audienţă la nivelul lunii iunie, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul comercial. Astfel, în intervalul de după-amiază, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat un procent de leadership de 96% la nivelul targetului comercial şi 88% la nivelul targetului all urban.


 
Şi în intervalul Access, Antena  1 conduce clasamentul de audienţă, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban.


 
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, Acces Direct, s-a impus ca lider detaşat de audienţă la nivelul întregii luni, atât la nivel comercial, cât şi pe segmentul all urban. Astfel, Antena  1 a înregistrat în slotul de difuzare Acces Direct, în luna iunie,  un rating mediu 4.3% şi 19.8% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban.
Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu, Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 au fost lider detaşat de audienţă la nivelul întregii luni.

Antena Stars
Televiziunea care transmite cele mai importante ştiri cu şi despre vedete şi care reflectă tot ce se întâmplă în zona mondenă este Antena Stars. Audienţele sunt incomparabil mai mari în iunie 2014 faţă de aceeaşi lună a anului trecut, înregistrând creşteri pe toate intervalele zilei. Cele mai importante creşteri de audienţă se înregistrează în intervalele Morning, Access şi Late Fringe. “Agentul Vip”, “Răi da’ buni”, “Stars Awards”, “Dosarele VIP”, “Asistentele” sunt doar câteva dintre emisiunile care s-au bucurat de atenţia publicului în luna iunie a acestui an.  


 
Antena 3
Audienţele postului de ştiri al Intact Media Group se află  pe o curbă ascendentă în rândul publicului cu vârste de peste 18 ani, comparativ cu luna iunie a anului trecut. Cea mai importantă creştere de audienţă se înregistrează în Access (+81%) şi în Prime-Time (+42%). Între emisiunile care au realizat performanţe de audienţă se numără: Sinteza zilei, Punctul de întâlnire, Subiectiv, În premieră, Q & A sau În gura presei. Ştirile se află, de asemenea, în top zece emisiuni cu cele mai mari rating-uri.  


 
Euforia TV
Creşteri pe majoritatea intervalelor orare înregistrează şi televiziunea destinată femeilor, Euforia TV. Emisiunile şi serialele aflate pe primele locuri în topul audienţelor sunt Dr. House, Totul despre sex, Prodanca şi Reghe: Relaţii internaţionale, precum si serialul “Moştenitorii”.  
ZU TV

Cel mai nou lansat post TV al Grupului INTACT, ZU TV, câştigă public din zona 15-34. Cele mai tari concerte pot fi vizionate în exclusivitate la această televiziune. Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt Forza ZU, Zu Music Awards, Morning Zu, Zu kids on the Block şi Popescu & Flick. În top canale muzică, pe targetul naţional, în Prime-Time, Zu TV se afă pe primul loc.

Televiziunile Intact Media Group au avut, în luna iunie, un reach mediu de 6.005.000 telespectatori de-a lungul întregii zile.
Intact mulţumeşte publicului pentru susţinere şi loialitate, apreciind contribuţia fiecărui român la aceste rezultate.  
Toate datele sunt furnizate de Kantar Media.

×