x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul 2 X Subaru - Modele pentru anul 2010: Legacy şi Outback

2 X Subaru - Modele pentru anul 2010: Legacy şi Outback

20 Noi 2009   •   00:00
2 X Subaru - Modele pentru anul 2010: Legacy şi Outback

Subaru a lansat pe piaţa românească două noi modele: Legacy şi Outback. Printre tehnologiile noi prezente la cele două modele putem nominaliza transmisia Lineartronic şi motoarele Boxer diesel, prezente acum pe ambele modele. Cu excepţia propulsoarelor turbo, toate motoarele pe benzină sunt Euro 5.



OUTBACK. Modelul Outback este un crossover ce are ca principale atuuri spaţiul interior şi confortul. La prima vedere, scaunele moi şi suspensiile fac echipă bună, direcţia este precisă, stabilitatea de invidiat, iar concluzia finală este satisfăcătoare. Outback vine cu două propulsoare de 2.5 L pe benzină şi 2.0 L pe motorină, iar vârful de gamă este reprezentat de un propulsor 3.6 L diesel boxer ce face să atingi 100 km/h în 7,5 secunde.

LEGACY. Pe de altă parte, Legacy, model aflat acum la a cincea generaţie, este disponibil în două versiuni: Sedan şi Station Wagon şi, de asemenea, două motorizări: 2.0 L benzină şi 2.0 L turbo diesel. Interiorul lui Subaru Legacy este în mare parte identic cu cel de pe Outback. Asta înseamnă că întâlnim acelaşi confort clasic, dar care este combinat cu o mai mare apetenţă pentru sportivitate. Liniile sportive sunt chiar mai accentuate în cazul versiunii Sedan, care este clar că poate emite pretenţii în faţa fanilor Seriei 3. Ceea ce până la urmă înseamnă o comparaţie în registrul calităţii şi fiabilităţii - două atribute caracteristice noilor modele japoneze.

5392-107179-citroenc_zero.jpg

NEWS


Citroën C-Zero: 100% electric. Consum zero de benzină, zero emisii de CO2, zero zgomot! Cu C-ZERO, Citroën îşi îmbogăţeşte oferta pe segmentul vehiculelor mici oferind o soluţie 100% electrică. Maşinuţa a fost fabricată pentru a facilita deplasările în mediul urban: dimensiunile sunt mici, încărcarea bateriei este rapidă, iar autonomia este, ne asigură producătorii, suficientă. Urmând a fi comercializat în cursul ultimului trimestru al 2010, C-ZERO, dezvoltat în colaborare cu Mitsubishi Motors Corporation, este a doua ofertă "electrică" a mărcii franceze, alături de Berlingo First Electrique, dezvoltat cu Venturi. C-ZERO este dotat cu un motor sincronizat printr-un magnet permanent care generează 47 kW sau 64 CP CEE de la 3.000 la 6.000 rot/min. Cuplul maxim de 180 Nm este disponibil de la 2.000 rot/min. Alimentarea motorului este asigurată de baterii de ultimă generaţie de tip Lithium-ion de 330 volţi, compusă din 88 de celule 50 Ah. Reîncărcarea bateriilor este uşoară: este suficientă racordarea cordonului de alimentare la o priză de 220 V. O încărcare completă necesită şase ore, în timp ce o încărcare la 80% este posibilă în doar 30 de minute. Având patru locuri şi un portbagaj de 166 litri, vehiculul beneficiază de o silenţiozitate impresionantă la funcţionare şi propune multiple echipamente ce asigură confort şi siguranţă: direcţie asistată, ABS, ASR, ESP, geamuri electrice, şase airbag-uri, sistem telematic pentru apelul de urgenţă şi climatizare, toate în dotare standard. Viteza maximă a automobilului este de 130 km/h, iar autonomia de aproximativ 130 de km.

×
Subiecte în articol: auto