DRIVE–TEST ● Nissan Navara, polivalenţă 4x4
Camioneta realizată în Spania este o variantă bună pentru întreprinzătorii mici şi mijlocii, dar pierde la capitolul siguranţei.
DRIVE–TEST ● Nissan Navara, polivalenţă 4x4
Camioneta realizată în Spania este o variantă bună pentru întreprinzătorii mici şi mijlocii, dar pierde la capitolul siguranţei.
Românii sînt înnebuniţi după maşini mari. Deşi prea puţini au nevoie de toate caracteristicile pe care le oferă un SUV sau o utilitară, acestea se vînd totuşi foarte bine, fiind mai degrabă o modalitate de a-ţi arăta "muşchii" financiari decît de a folosi maşina în registrul pentru care a fost concepută.

Spaţii de depozitare
Navara are spaţii de depozitare din belşug. Pe lîngă cele două compartimente din bord, există încă unul la partea superioară a consolei centrale, unul pe plafon şi încă unul între scaunele faţă. Mai sînt disponibile nu mai puţin de şase suporturi pentru băuturi: două în portierele faţă, două în consola centrală şi două pentru locurile din spate.

Bună în off-road
Navara se comportă cel mai bine în off-road, unde unghiul de atac al pantelor se înscrie printre cele mai bune din clasă. Totodată, însă, maşina trebuie dotată neapărat cu nişte cauciucuri adecvate. Decît să intraţi prin noroaie cu anvelopele de "vară şi oraş", mai bine gîndiţi-vă de două ori, avînd în vedere greutatea şi mai ales lungimea lui Navara.