x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Ferrari: cel mai puternic brand din lume!

Ferrari: cel mai puternic brand din lume!

de Sebastian S. Eduard    |    18 Feb 2013   •   14:17
Ferrari: cel mai puternic brand din lume!
Pe următoarele locuri: Google şi Coca Cola
 
Ferrari este cel mai puternic brand. Şi nu este doar opinia milioanelor de fani ai Caluţului Cabrat din întreaga lume sau a clienţilor care aleg să cumpere an de an maşinile construite la Maranello, ci potrivit clasamentului anual pe care îl realizează Brand Finance® - una dintre mai importante instituţii în evaluarea brandurilor.

Ferrari ocupă poziţia întâi în top 5 cele mai puternice branduri în 2013, înaintea celor de la Google®, Coca-Cola®, PwC® si Hermes®, pe o listă care include 500 dintre cele mai importante companii din lume. Datorită capacităţii sale, compania de la Maranello nu poate concura cu branduri multinaţionale în termeni de încasări. Cu toate acestea, evaluarea brandului ia în calcul şi alte măsuratori de brand, cum ar fi profitul net, încasările pe client, investiţia în marketing şi publicitate, la fel ca şi parametri calitativi, cum ar fi interesul faţă de brand şi loialitatea.

“Este întotdeauna o plăcere să fii pe podium în orice top şi este o satisfacţie şi mai mare când competiţia include unele dintre cele mai faimoase companii din lume. Realizarea aceasta dovedeşte că Italia poate să ofere lumii excelenţă în afaceri, chiar dacă trece prin momente economice dificile”, a spus Luca di Montezemolo, Preşedintele Ferrari. “În spatele acestei realizări sunt produse excepţionale, realizate de oameni excepţionali. Ei sunt cei care au facut posibil acest fapt şi le mulţumesc.”


×