Prima oară când am intrat în maşină, i-am suspectat pe băieţii care au făcut designul că, din lipsă de idei, s-au gândit să încerce şi ceva... iarbă. Ei bine, când intri într-un Mini Clubman pur şi simplu rămâi fără grai.
Prima oară când am intrat în maşină, i-am suspectat pe băieţii care au făcut designul că, din lipsă de idei, s-au gândit să încerce şi ceva... iarbă. Ei bine, când intri într-un Mini Clubman pur şi simplu rămâi fără grai. Designul este atât de “altfel” (vezi detaliul de bord), comenzile sunt aşezate de multe ori altfel decât eram obişnuiţi, opţiunile sunt atât de variate, încât murmuri printre dinţi: gadget car! După care începi pe rând să probezi fiecare buton, pentru a-ţi da seama la ce foloseşte.
Cheia tip breloc, butonul sport, uşa asimetrică de pe partea dreaptă, sistemul “enviroment friendly” (motorul se opreşte de fiecare dată când opreşti la semafor şi porneşte prompt la apăsarea ambreiajului) sunt doar câteva trăsături ale maşinii. Motorul de 175 CP se arată a fi extrem de nervos, aşa că dacă vrei “să faci” pe cineva la semafor nu ai nici o problemă. Totul este să ţii volanul cu ambele mâini...