Niciodată un Megane nu a arătat atât de bine ca acela în varianta Coupe. O maşină rigidă, făcută parcă pentru plăcerea de a conduce în exterior. Şi când zic exterior, mă gândesc în primul rând în exteriorul oraşelor şi în al doilea rând în... exteriorul ţării noastre. În traficul urban, Coupe-ul îţi oferă satisfacţii, însă consumul cam sare calul. Este şi normal. Te afli la volanul unei maşini sport şi nu îţi poţi înfrânge tendinţa de a face liniuţe între "semafoare". La dracu' cu condusul economic...
Prins în trafic, începi să explorezi opţiunile de la bord. Sunt suficient de multe. Noi am testat varianta Privilege, cea mai complexă, dotată cu o grămadă de airbaguri şi de funcţii de siguranţă (ESP, AFU etc). Finisajele de la interior şi spaţiu - alte două atuuri importante.
În exterior, maşinuţa toarce liniştită şi este partenerul perfect pentru un drum lung. Motorul toarce odihnitor şi cu toate acestea simţi că la o adică se poate enerva pe partenerul din faţă care se mişcă prea încet; cutia de viteze este extrem de precisă, stabilitatea de invidiat. Şi, în plus, acea rigiditate specifică volumelor coupe care te fac să te simţi una cu maşina.
Noi am testat
● Motorizare: 1,9 dCi/130 CP
● Viteza maximă: 210 km/h
● Cutie manuală 6+1
● Consum 6,2/4,4/5,1 l