x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Să moară Romeo!

Să moară Romeo!

de Sebastian S. Eduard    |    01 Aug 2008   •   00:00

Evident, pentru a-i lua maşina, noua Alfa 159

Alfa Romeo 159 este nevasta perfectă. Amănunte? Păi, este ce trebuie în pat, dar, pe de altă parte, face minuni la cratiţă.

 
SĂ MĂ EXPLIC.Majoritatea maşinilor au cîte ceva interesant. Puţine dintre ele sînt într-atît "petarde", încît îţi vine să verifici dacă îşi merită cele două stele EuroNCAP. Pentru că te temi pentru viaţa ta, nu o faci. Şi mai puţine, însă, îţi plac total. Din păcate, pe acestea nu ţi le poţi permite decît dacă eventual părinţii şi-au făcut de lucru cu bidineaua, trasînd locuri de parcare prin Bucureşti (hm, dar ăsta nu pare a fi cazul de faţă). Dar asta nu înseamnă că nu le poţi iubi.

 
TOTAL. Alfa 159 (care înlocuieşte mai vechea 156)  este o maşină totală. Desenată de cine altcineva decît Giugiarro, automobilul îţi poate provoca reale reacţii schizoide: vrei să îl conduci, dar parcă-parcă ai dori, în acelaşi timp, să îl admiri din exterior.

O maşină puternică, sportivă, plină de temperament, corectă, care nu te lasă la greu. O poezie pe patru roţi. Noi am încercat varianta de 2,4 l pe motorină (200 CP) şi am fost mulţumiţi pe deplin. Are cai putere suficienţi pentru a intra în clasa sport, dar este suficient de manevrabilă pentru a nu te chinui în traficul aglomerat. Este un executive bine echilibrat, stă bine în curbe. Interiorul, stilat, sportiv şi el, este bazat pe combinaţia perfectă dintre aluminiu şi piele. Nu degeaba în Italia este maşina preferată a carabinierilor...


Noi am testat:
Motorizare: 2,4 L/200 CP
Cutie: manuală 6+1
Viteză maximă: 228 km/h

 

News:

VERDE DE TOYOTA. Tot căutînd mai mult verde, asociaţia ecologistă MaiMultVerde l-a găsit în curte la Toyota România. A fost dragoste la prima vedere. Au urmat cererea în căsătorie, acceptul din partea părinţilor, iar acum parteneriatul este încheiat. Astfel, Toyota România a donat asociaţiei neguvernamentale MaiMultVerde un model Prius, cea mai vîndută maşină hibrid din lume. Aşa că, dacă îl vedeţi pe Dragoş Bucurenci la volanul unui Prius, ştiţi despre ce este vorba.



CAMARO. Chevrolet a prezentat săptămîna trecută pentru prima dată noul model de serie Camaro. Este un autovehicul sport inspirat din versiunile anterioare, creat special pentru secolul al XXI-lea, care îmbină perfect aspectul excelent şi performanţa, tehnologia avansată şi un grad de eficienţă surprinzător. În Statele Unite, vînzările vor debuta în primul trimestru al anului 2009. Lansarea europeană va avea loc ulterior.

×
Subiecte în articol: auto