x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Scenic Conquest

Scenic Conquest

14 Dec 2007   •   00:00

Garda la sol mai mare cu 20 mm şi o alură sport care combină negrul, argintiul şi portocaliul (Oranj Cayenne) - iată principalele argumente care transformă un Scenic intr-un Scenic Conquest.

Garda la sol mai mare cu 20 mm şi o alură sport care combină negrul, argintiul şi portocaliul (Oranj Cayenne) - iată principalele argumente care transformă un Scenic intr-un Scenic Conquest. Rezultatul? Un monovolum pe care francezii il recomandă drept SUV, fără a avea insă tracţiune 4x4. Ceea ce inseamnă că putem ieşi de pe şosea, dar cu prudenţa de rigoare.

URBAN. Extrem de manevrabilă, Scenic Conquest poate fi recomandată insă ca maşină pentru familie, ideală pentru aglomerările urbane. Deşi designul este paşnic, atunci cănd apăsăm acceleraţia, cei 130 CP ai motorului nu ne vor lăsa mult să aşteptăm şi vor arăta căt poate să fie de sprintenă. La aceasta se adaugă şi o servodirecţie de invidiat şi o cutie excelentă.

SPAŢIU. Interiorul este extrem de generos, iar spaţiile de depozitare sunt şi ele din abundenţă. Spuneam că este o maşină de familie, aşa că Scenic iţi oferă şi o oglindă suplimentară, plasată acolo unde de obicei găseşti tocul pentru ochelari, pe care o poţi manevra astfel incăt să ai permanent un ochi asupra micilor pasageri din spate. Problema este insă că şi aceştia au privirile orientate către bordul tău. La fel ca la C4, consola este centrală şi dacă soacra te va intreba, acră, din spate "de ce mergi aşa incet?", asta se datorează vitezometrului electronic "inţepenit" in no man’s land-ul din mijlocul bordului. Aşa că ai de ales intre soacră şi maşină. Tu ce spui?

Date tehnice:

Motorizare: 1,9 dCi/ 130 CP

Cutie: manuală 6+1

Viteză maximă: 192 km/h

Acceleraţie: 0-100 km/h: 9,6 s

Consum: 7,4/5,3/ 6 C/100

Preţ cu TVA: 21.149 euro

×
Subiecte în articol: auto