x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Sport & Fun şi şapte ani garanţie

Sport & Fun şi şapte ani garanţie

de Sebastian S. Eduard    |    19 Sep 2008   •   00:00

acă ar fi să aleg o maşină de trei uşi cu o motorizare undeva pe la 150 de cai, la un preţ decent, probabil că prima alegere ar fi, fără îndoială, Kia Pro Cee’d. Bine-bine, o să spuneţi, dar sub 20.000 de euro mai există Astra GTC. Grea alegere, pentru că amîndouă sînt la fel de frumoase.

Dacă ar fi să aleg o maşină de trei uşi cu o motorizare undeva pe la 150 de cai, la un preţ decent, probabil că prima alegere ar fi, fără îndoială, Kia Pro Cee’d. Bine-bine, o să spuneţi, dar sub 20.000 de euro mai există Astra GTC. Grea alegere, pentru că amîndouă sînt la fel de frumoase.


VARIANTĂ. Pro Cee’d este varianta în trei uşi a deja mult-apreciatului model Cee’d în cinci uşi. La exterior Pro Cee’d arată foarte bine. Liniile simple sînt extrem de bine armonizate şi conduc la un design sport care, fără să pară agresiv, te face să întorci capul pe stradă dacă ai şansa să o zăreşti în trafic. Şi, spre surprinderea noastră, am constatat că, într-adevăr, nu este o maşină care să lipsească din peisaj.


CARACTERISTICI. Un motor de 2 litri cu un cuplu bine pus la punct, caroseria rigidă, o direcţie la prima vedere puţin cam ţeapănă (dar pe care ulterior ai să o găseşti confortabilă), o cutie de viteze cu trepte scurte, suspensii suficient de confortabile, un sprint redutabil – primele impresii cînd te sui la bordul unui Pro Cee’d sînt în favoarea modelului. Interiorul este şi el, evident, în linii sportive. Nu lipsesc aluminiul şi pielea. Cu toate acestea, cromatica în alb-negru, deşi înviorată de luminile ceasurilor, dă oarecum senzaţia unui interior spartan. L-am fi vrut, poate, un pic mai vesel – dar asta este o chestiune de gust. Comenzi audio pe volan, o instalaţie stereo care nu te dezamăgeşte şi un portbagaj de 340 de litri (la fel de mare ca la GTC) completează informaţiile.

Pro Cee’d este disponibilă în şase variante de motorizare, cu preţuri cuprinse între 11.000 şi 18.000 de euro cu TVA.


Noi am testat:
Motorizare: 2.0 DOHC/143 CP
Cutie:manuală
Viteză maximă:205 km/h

 

News

ECONOMII. Mazda a anunţat de curînd faptul că doreşte să diminueze consumul de combustibil pentru automobilele comercializate cu aproximativ 30%. Proiectul, al cărui termen de finalizare este 2015, face parte din strategia “Sustainable Zoom-Zoom”.


ONDELIOS. La Salonul Auto de la Paris, Renault vine printre altele cu concept-car-ul Ondelios. Un model de top, un crossover care combină confortul la superlativ cu atenţia pentru mediul înconjurător. Autovehiculul se prezintă cu o propulsie hibridă, avînd un motor diesel şi unul electric.


SYMBOL. Noul Renault Symbol a venit şi în România, cu preţuri plecînd de la 7.990 euro inclusiv TVA. Ultima ge-neraţie a celui mai bine vîndut automobil de import din România are atuuri incontestabile: cel mai mic consum din clasa sa (4,3 litri la 100 km în ciclu mixt pentru motorul de 1,5 dCi 85 CP), singurul model din segment care oferă ABS standard de la primul nivel de echipare etc. Noul Symbol este disponibil în trei versiuni de echipare.

×
Subiecte în articol: auto pro cee