x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Toyota Corolla

Toyota Corolla

de Sebastian S. Eduard    |    26 Sep 2008   •   00:00

Ştiaţi că în ultimii 40 de ani Toyota a vândut câte o Corolla la fiecare 40 de secunde?



Ştiaţi că în ultimii 40 de ani Toyota a vândut câte o Corolla la fiecare 40 de secunde?

Maşină cu tradiţie – menţionăm doar că primul model a fost fabricat prin 1966 – Toyota Corolla a fost declarată în 1997 cel mai bine vândut autovehicol din lume. Circa 30 de milioane de unităţi vândute chiar în acel an şi o medie de o maşină vândută la fiecare 40 de secunde în ultimii 40 de ani – iată o chestie pe care băieţii de la Cartea Recordurilor ar trebui să o ia în seamă.
Extrem de manevrabilă,  cu linii elegante atât la interior, cât şi la exterior, ergonomicitate maximă, un consum demn de o maşină japoneză şi un portbagaj extrem de încăpător – obsesia românului ahtiat după berline compacte în trei volume – iată nişte prime caracteristici la care trebuie să ne gîndim. Poate fi folosită fără probleme ca maşină de familie, mai ales că variantele diesel oferă atât cuplu îndestulător, cât şi spaţiu şi preţuri atractive.

Noi am testat:
Motorizare: 2.0 D/ 126CP
Cutie: 6+1
Viteză maximă:  200km/h
Acceleraţie: 0-100 km/h: 10,9 s
Consum: 7.0/4.4/5.3 l
Preţ final: 20.248


News

C3, magic box.  Noul monovolum produs de Citroën, C3 Picasso, va fi prezentat oficial în luna octombrie cu ocazia Salonului Auto de la Paris. Citroën C3 Picasso va fi disponibil în showroom-uri din primul trimestru 2009. C3 Picasso va fi produs la uzina de la Trnava, Slovacia, în 110.000 unităţi pe an şi îşi propune să câştige o cotă de piaţă importantă pe acest segment, călcând astfel pe urmele fraţilor mai mari C4 Picasso şi Grand C4 Picasso, cele mai vândute MPV-uri in Europa în 2008.


Negocieri. Constructorul auto General Motors (GM) poartă negocieri pentru vânzarea diviziei de camioane către grupul japonez Isuzu Motors, pentru mai multe zeci de miliarde de yeni, potrivit unui articol din cotidianul Nikkei, citat de Reuters. Analiştii anticipau că GM va vinde operaţiunile de pe segmentul camioanelor de categorie mijlocie, care reprezintă cea mai mare parte a diviziei, totuşi nu este sigur dacă va vinde toate facilităţile sau va păstra unitatea din Michigan. Purtătorul de cuvânt al Isuzu, fostă companie afiliată GM, a respins informaţiile din cotidianul japonez.

×
Subiecte în articol: auto