x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old Servicii hoteliere de calitate

Servicii hoteliere de calitate

29 Oct 2004   •   00:00

In Romania este necesara introducerea unui sistem de management al calitatii serviciilor in unitatile hoteliere din Romania cu scopul de a creste nivelul de satisfactie a clientilor.



Aceasta este una dintre ideile desprinse in cadrul seminarului Marca Q - sistem de certificare a calitatii serviciilor hoteliere din Romania, organizat de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului. Unul dintre obiectivele acestui sistem este dotarea hotelurilor cu un mecanism de evaluare intern si extern, care sa asigure calitatea serviciilor prestate. Criteriile de aderare la Uniunea Europeana, cresterea concurentei pe plan national si international, dar mai ales cresterea exigentei clientilor obliga hotelierii sa recurga la noi instrumente de marketing si management, a spus Nicu Radulescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism. Cu aceasta ocazie a fost lansat si un ghid referitor la bunele practici pentru implementarea si certificarea calitatii serviciilor hoteliere.

×