x close
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Drumul din Șoseaua Iancului până în magazinele exclusiviste din toată lumea 

0
Autor: Elena Craciun 14 Dec 2017 - 11:36
Drumul din Șoseaua Iancului până în magazinele exclusiviste din toată lumea  RemusN
Vezi galeria foto


Simona Lupu, designer de genți. Un nume mai puțin cunoscut în România, dar cu rezonanță în industria modei de pe tot mapamondul. Creațiile sale, care ies dintr-o fabrică din Șoseaua Iancului, sunt dorite de femei din toată lumea. Genţile sofisticate, toate din piele natu­rală, au ajuns până la vedetele de Hollywood. Românca a cucerit lumea cu rapiditate, iar acum putem spune fără echivoc că este un designer de 10. Deoa­rece creațiile sale se vând deja în magazine exclusiviste din 10 mari orașe ale lumii. 

Jurnalul: Care este povestea brand-ului Millisimo, cum s-a născut acesta? Și ce a fost până la acest moment? 
Simona Lupu:
Brand-ul Milli­simo a fost conceput în Londra şi reprezintă numele a două persoane foarte importante: Millie - nume englezesc, fata partene­rului meu, şi Simo - diminutivul de la Simona. Înainte de acest pas, de alegerea numelui, însă, a fost multă muncă de cerce­tare, combinată cu creativitate, design şi apoi concepere a primei colecții. 

Ce înseamnă să fii designer de genți? 
Înseamnă să îți laşi imaginația să dea naștere crea­ției pe care trebuie să o unești prin unicitate, excentricitate și calitate. 

Există o legătură între toate elementele care compun ținutele noastre de zi cu zi; moda genților ține cont de tendințele la încălțăminte sau la alte accesorii? Ori de culoarea anului etc.? 
Întotdeauna există o legătură. În primul rând ținem cont de tendințele în modă, de culorile sezonului și de outfitul nostru de zi cu zi. În acest an se poartă gențile cu forme geometrice, rucsacurile colorate sau imprimeurile. 

Designul de genți pentru femei este diferit de cel pentru bărbați? La ce se uită femeile și ce cântărește cel mai mult pentru bărbați? 
Designul de genți pentru femei nu este cu nimic diferit de cel pentru bărbați, trebuie să fie o compatibilitate între clienții mei și în ceea ce creez și realizez. Creez genţi pentru femei 70% şi 30% pentru bărbați, și mă aștept la o creștere semnificativă pentru bărbați, în curând. 

Creația din liceu, în toate colecțiile de până acum 
Care este povestea primei genți create? Și mai departe povestea primei genți vândute. 

Acestă întrebare îmi place foarte mult. Prima geantă creată și realizată de mine a fost în timpul liceului. Am fost foarte mândră când am reușit să fina­lizez un produs cap-coadă și tot atunci am vândut-o unei cunos­tințe care își dorea o geantă din piele. Bineînțeles că modelul genţii era o simplă „sacoșă” care în ultimii ani a devenit un design la modă, iar de atunci am avut-o în toate colecţiile mele, dar sub o altă interpretare. 
Cât de greu este să „cuce­reşti lumea”? Deschiderea primului magazin peste hotare, în Londra ai multe magazine, te pregăteşti să cucereşti alte pieţe. Ai contracte cu magazine din cel puţin opt țări, urmează SUA. 
Deschiderea primului magazin a fost făcută la finalul lui 2014 la Londra (Greenwich) împreună cu un designer de haine şi altul de pantofi. A fost o mare provocare pentru noi, dar am avut marea şansă să găsim parteneri ideali la acea perioadă. La ora actuală, brandul nostru se află şi pe magazinele online din multe ţări. 

Este brand-ul Millisimo unul exclusivist? De ce? Ce face un brand de genţi exclusivist? 
Cred ca atuul brandului Millisimo constă în versatilitatea modelelor, având o gamă largă de modele. Este mult mai uşor să îţi găseşti geanta casual, office, sport, de călătorie sau produse din gama pentru bărbaţi în designul Millisimo. 


Ai creat multe genţi pentru vedete, persoane cunoscute. Cum faci când creezi o geantă personalizată? Studiezi persoana, aşteptările ei etc.? De ce elemente ţii cont? 
În primul rând, frumuseţea acestei poveşti este că „vedeta” sau „persoana cunoscută” pur şi simplu ne-a ales pe noi, pentru designul şi calitatea produselor. Bineînţeles că ţinem cont de cerinţele şi feedback-ul lor. 
Deşi ai o fabrică în România, aici nu ai deschis niciun magazin. Există un magazin online, însă brand-ul tău este mult mai cunoscut peste hotare decât acasă. Cum explici acest lucru? Nu este o piaţă bine creionată? 
Cred că atunci când vrei să promovezi un brand, trebuie să te expui acolo unde există potenţial. Românii sunt un pic mai preten­ţioşi când vine vorba de fashion şi le plac produsele de calitate ale unui designer cunoscut. Deschi­derea unui magazin în România face parte din proiectul nostru. 

Ce planuri de afaceri ai pentru perioada următoare? Ce ţări vrei să mai cucereşti? 
Pentru următoarea perioadă, colecţia primăvară/vară 2018, care a fost lansată la Pure London iulie 2017, şi, de asemenea, la showroom-ul nostru din Londra, a avut un succes remarcabil, primind comenzi de la agenţii Unite. Mai mult decât atât, suntem în discuţii avansate cu magazinele mari din Londra, precum John Lewis, Debenhams şi Selfridges. Colecţia toamnă/iarnă 2018 va fi prezentată la Pure London februarie 2018. Din punctul de vedere al „cuceririi”, aş dori ca brandul Millisimo să pătrundă pe piaţa din Rusia şi în țările arabe. noştri din Londra şi de la cei din Statele 

Unde te vezi peste 10 ani? 
Văd brand-ul Millisimo alături de toate casele de modă de prestigiu. 

Cum se fabrica? Ep. 1 (Geanta Smart Casual) - Millisimo Romania
SUCCESUL în cifre 
➤ Număr de magazine: Ne raportăm la piaţa internaţi­onală şi avem contracte cu 10 magazine din UK, un magazin din Irlanda, un magazin din Lituania, două magazine din Canada (Calgary și Toronto), Germania - un magazin, Cipru -15 magazine, Grecia - 15 magazine, Olanda - două maga­zine. Urmează SUA. În Marea Britanie vindem și online. 
➤ Număr de genţi vândute: Producem şi vindem în fiecare lună, mai mult sau mai puţin, în funcţie de perioadă, aproximativ 800 de genţi. 
➤ Număr angajaţi: în România 15 şi în UK 10. 
➤ Investiție: Circa 500.000 euro. Am vrut să avem un mediu plăcut de lucru şi să investim în cele mai bune utilaje, materiale necesare şi promovare. Având în vedere evoluţia, ştim cu toţii că este foarte greu să creşti un brand nou în timp scurt, dar noi am pus mai presus de toate calitatea produsului folosind piele şi accesorii doar din Italia, finisajele produselor să fie impecabile, şi acest lucru ne-a adus în prim-plan imediat. 

Citeşte mai multe despre:   simona lupu,   Millisimo

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Copilul Nae Lăzărescu fura cireşile lui Arghezi

De mare succes s-a bucurat ediţia de colecţie “Jurnalul lui Nae şi al lui Vasile”, s-au tras mai multe tiraje, devenise acest jurnal cu întâmplări din viaţa celor doi comici chiar programul de sală la...

„Dacă nu trage nimeni pentru ţară, şi fiecare e pentru el, tot mai rău o să fie”

„Dacă nu trage nimeni pentru ţară, şi fiecare e pentru el, tot mai rău o să fie”
Galerie Foto Vă prezentăm astăzi o nouă poveste din şirul de interviuri document pe care îl realizăm cu români care s-au născut odată cu România Mare, şi sunt mândri de asta. Oameni care au trecut prin viaţă atât de...

Şomajul era de trei ori mai mare. Câţi oameni nu munceau în România

Şomajul era de trei ori mai mare. Câţi oameni nu munceau în România
Acum 25 de ani, şomajul din România era de trei ori mai mare decât în prezent. Asta în condiţiile în care şi populaţia ţării era mult mai numeroasă: 23 de milioane trăiam atunci în România, faţă de 19 mi...

1993: Anul în care s-a născut Jurnalul. Tu ce făceai acum 25 de ani? (8)

1993: Anul în care s-a născut Jurnalul. Tu ce făceai acum 25 de ani? (8)
Galerie Foto La începutul vieții. Sau la începutul carierei. La școală sau aproape de examenele de maturitate. Sunt doar câteva dintre răspunsurile oferite de oamenii care au schimbat fața României în ultimii 25 de ani....

Mama şi fiul, nascuţi fix pe 7 iunie, de ziua Jurnalului

Mama şi fiul, nascuţi fix pe 7 iunie, de ziua Jurnalului
Ce coincidenţă! Sunt născută pe data de 7 iunie, şi după 34 de ani, aţi apărut voi, JURNALUL NAŢIONAL, un nou concept în presa scrisă, şi o nouă provocare pentru mine ca profesionist. Atunci am hotărât sa...

Mădălina Manole a fost abordată de compozitorul fost soţ la coadă la lapte

Mădălina Manole a fost abordată de compozitorul fost soţ la coadă la lapte
“Jurnalul”  a lansat tot felul de iniţiative gazetăreşti în premieră, a inventat tot el ediţiile de colecţie. Era 1995 şi prima ediţie de colecţie a fost cu Mădălina Manole, “Jurnalul Mădălinei...

1993: Anul în care s-a născut Jurnalul. Tu ce făceai acum 25 de ani? (7)

1993: Anul în care s-a născut Jurnalul. Tu ce făceai acum 25 de ani? (7)
La începutul vieții. Sau la începutul carierei. La școală sau aproape de examenele de maturitate. Sunt doar câteva dintre răspunsurile oferite de oamenii care au schimbat fața României în ultimii 25 de ani....

Un pensionar care nu-și recunoaște semnătura a încheiat protocolul Înaltei Curți cu SRI

Un pensionar care nu-și recunoaște semnătura a încheiat protocolul Înaltei Curți cu SRI
Galerie Foto Protocolul de cooperare dintre SRI, Parchetul General și Înalta Curte de Casație și Justiție, încheiat în 2009, poartă semnătura și ștampila președintelui Instanței Supreme, judectorul Nicolae Popa, deși...

La 100 de ani, vede viitorul României într-o lumină mai bună decât mulți alții

La 100 de ani, vede viitorul României într-o lumină mai bună decât mulți alții
Galerie Foto Continuăm astăzi seria de interviuri-document cu cei care au împlinit sau împlinesc în 2018 venerabila vârstă de 100 de ani, români care s-au născut odată cu România Mare şi care sunt martorii vii ai...

Adrian Vasilescu: Anul acela a fost greu. Chiar foarte greu

Adrian Vasilescu: Anul acela a fost greu. Chiar foarte greu
Galerie Foto “Acum 25 de ani eram redactor șef la Curierul Național”. Echipa redacțională o formau două grupuri distincte de jurnaliști: unii cu experiență și cu notorietate în presa românească; alții tineri și...

Autonomia Ținutului Secuiesc, pe românește

Autonomia Ținutului Secuiesc, pe românește
Galerie Foto După ce în episodul trecut al serialului nostru am vorbit cu reprezentanții maghiarilor din Ținutul Secuiesc care şi-au exprimat punctul de vedere referitor la autonomie, astăzi e rândul unor exponenţi ai...

Copiii fac primii paşi din instinct

Copiii fac primii paşi din instinct
(De ce e greşit să forţezi mersul copiilor) Iubirea de copii îi îndeamnă pe părinţi să fie foarte atenţi cu dezvoltarea micuţilor, apar chiar îngrijorări privind eventuale întârzieri în primii paşi,...

Premierul Italiei care a rupt alianţa cu Hitler

Premierul Italiei care a rupt alianţa cu Hitler
Majoritatea presei s-a mirat că Jurnalul a făcut un interviu cu prinţul Badoglio, în exclusivitate. Cine era frumosul italian de circa 45 de ani, interlocutorul nostru în interviu? Am profitat că prinţul Badoglio...

1993: Anul în care s-a născut Jurnalul. Tu ce făceai acum 25 de ani? (6)

1993: Anul în care s-a născut Jurnalul. Tu ce făceai acum 25 de ani? (6)
Galerie Foto La începutul vieții. Sau la începutul carierei. La școală sau aproape de examenele de maturitate. Sunt doar câteva dintre răspunsurile oferite de oamenii care au schimbat fața României în ultimii 25 de ani....

“Irlandezul din Carpaţi”, din Guvernul lui Cioloş, în afaceri cu statul lui Dăncilă

“Irlandezul din Carpaţi”, din Guvernul lui Cioloş, în afaceri cu statul lui Dăncilă
Galerie Foto Un fost consilier din Guvernul Cioloş derulează, printr-una dintre companiile la care este asociat, contracte cu statul. Şi nu este vorba despre un simplu consilier, ci despre celebrul personaj cunoscut sub numele de ...
Serviciul de email marketing furnizat de