Un clip conţinând urări pentru preşedintele Traian Băsescu, care a împlinit ieri 58 de ani, a fost difuzat pe ecranele gigantice amplasate pe faţada magazinului Cocor din Capitală.
Clipul conţinând urarea pentru şeful statului apare o dată la circa 5 minute, între alte câteva zeci de spoturi publicitare pentru maşini, articole vestimentare, publicaţii sau posturi radio şi tv. Mesajul scris pe cele şapte ecrane, dintre care unul înalt de circa 20 de metri, este: "La mulţi ani!, domnule preşedinte", urmat de sloganul "Românii pentru Băsescu", scris cu aceleaşi caractere precum sloganul de candidat al şefului statului, "Băsescu pentru România". Mesajul apare pe un fundal care imită un foc de artificii, dominat de nuanţe de portocaliu.
BÂLBĂIELI ÎN STAFF-UL DE CAMPANIE
Ştefan Lungu, unul dintre membrii staff-ului de campanie a lui Traian Băsescu, a declarat, într-o primă fază, pentru Mediafax, că mesajul conţinând urarea pentru şeful statului apare pe ecranele magazinului Cocor din iniţiativa deţinătorilor spaţiului de publicitate, respectiv Cocor Media Channel. "Este iniţiativa lor, fac chestiuni de genul ăsta cu ocazii precum zilele naţionale ale anumitor state", a spus Lungu. Întrebat cine plăteşte totuşi pentru difuzarea respectivelor clipuri, Lungu a revenit şi a afirmat că respectivele imagini apar, timp de o zi, la 4 noiembrie, de ziua preşedintelui, în locul celor normale, de campanie, pentru difuzarea cărora există un contract încheiat cu deţinătorii spaţiului publicitar de la magazinul Cocor. "Nu se plăteşte nimic suplimentar, ci clipurile cu urările pentru preşedinte sunt difuzate doar astăzi (miercuri - n.r.), în locul celor normale, de campanie, pentru difuzarea cărora avem contract cu cei care gestionează respectivul spaţiu publicitar", a continuat Lungu.
El nu a putut preciza cine a creat clipul care a rulat ieri pe ecranele gigantice amplasate pe faţada magazinului Cocor, însă acelaşi clip rula şi pe ecranele publicitare din sediul de campanie electorală al şefului statului, aflat vizavi de centrul comercial.
FELIX TĂTARU: "NU E FĂCUT DE NOI"
Contactat de Mediafax, Felix Tătaru, directorul agenţiei de publicitate GMP, care se ocupă de creaţiile publicitare de promovare a candidaturii şefului statului pentru un nou mandat, a declarat că nu compania pe care o conduce a realizat respectivul clip publicitar.
"Nu este făcut de noi. Din câte ştiu, în staff-ul de campanie este cineva care se ocupă cu decorarea sediului şi cu mesajele care apar pe plasmele de acolo. Probabil că acest mesaj a fost creat tot de această persoană şi, probabil, ulterior, dat şi celor de la Cocor", a afirmat Tătaru, care nu a dorit să dezvăluie numele persoanei la care se referă, precizând că nu poate intra în astfel de detalii.
Dan Bărbulescu, preşedintele Consiliului de Administraţie al Cocor SA, a afirmat că "beneficiarul campaniei este PD-L", adăugând că respectivul mesaj este programat să apară la fiecare 12 minute. Bărbulescu a mai spus doar că respectivul clip a fost "primit de la staff-ul campaniei".
Cocor Media Channel este o divizie a Cocor SA care se ocupă de gestionarea ecranelor publicitare amplasate pe faţada magazinului. Potrivit raportărilor valabile la nivelul lunii august 2009, Cocor SA avea printre acţionari SIF Muntenia (SIF4) cu 18,9% din acţiuni şi SIF Transilvania, cu 10,25% din titluri. În acţionariat se mai regăsesc fondul de investiţii Broadhurst Investments (13,32%), Daniel Stoica (14,66%) şi Liviu Ursan (14,83%).
Citește pe Antena3.ro