Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.00 și 22.57, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 5.8 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 5.6 puncte de rating şi 15.6% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 20.35, peste 1.1 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1. Totodată, ediția specială Observator, dedicată rezultatelor exit-poll ale alegerilor locale și difuzată în intervalul orar 20.50 - 21.21, a fost lider de piață.
În cea de-a treia ediție, Biba Struja, bărbatul din Serbia care a transformat o problemă medicală care i-ar fi putut afecta viața într-o super-putere, a fost trimis în finala iUmor prin votul celor de acasă.
Biba Struja, care și-a trecut de două ori numele în Cartea Recordurilor, poate rezista la șocuri electrice care ar ucide orice altă persoană. Bărbatul povestește că și-a descoperit această abilitate în tinerețe, când a atins un cablu de înaltă tensiune, care în mod normal l-ar fi ucis. Medicii pun puterile sale pe seama faptului că Biba s-a născut fără glande sudoripare, astfel că nu transpiră, nu produce salivă, iar curentul este stocat în corpul său. Pentru finala iUmor sezonul 9, Biba a promis că va încerca să doboare un nou record mondial sub privirile juraților!
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
|
Perioada 27 septembrie 2020 |