Conducerea companiei CFR SA promite că va demara proiectul de modernizare a liniei care leagă Aradul de Craiova şi se laudă cu un grad mare de absorbţie a fondurilor europene, dar şi cu reducerea numărului restricţiilor de circulaţie în toată ţara, astfel încât trenurile să circule cu 160 km/h.
Procedura de achiziţie pentru primele două tronsoane din Coridorul 4 Sud (Curtici – Arad – Timişoara – Caransebeş – Craiova) va fi lansată în viitorul apropiat, după care vor fi identificate surse de finanţare pentru următoarele două, de la Timişoara Est până la Caransebeş, a declarat Marius Chiper, directorul general interimar al companiei, într-un interviu pentru Agerpres.
La începutul lui 2019, reţeaua feroviară avea 442 restricţii de circulaţie, din care au fost eliminate 354, iar la finalul anului numărul va fi de circa 200-220, „pentru că între timp mai apar şi altele”, a explicat Chiper.
Anul acesta, până acum, avem o pondere de 250% din suma programată pentru absorbţia fondurilor europene
Marius Chiper, director general CFR SA