Jurnalul.ro Timp liber „Chefi la cuțite”, lider de audiență la nivelul țării și pe publicul comercial

„Chefi la cuțite”, lider de audiență la nivelul țării și pe publicul comercial

Cei mai mulți români au ales să-și petreacă seara de luni alături de „Chefi la cuțite”. Peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe show-ul de la Antena 1 în minutul de maximă audiență de la 21.19. Farfurii spectaculoase, mâncăruri apetisante, insecte care l-au făcut pe chef Dumitrescu să zboare de pe scaun, foști concurenți din sezoanele trecute care au venit să le facă juraților surprize, dar și multe glume în platou, toate au fost ingredientele unei seri perfecte.

Emisiunea a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.27, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 11 puncte de rating și 28,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 8 puncte de rating și 20,6 procente din cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, „Chefi la cuțite” a fost lider cu o medie de 8,1 puncte de rating și 18,5 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 7,8 puncte de rating și 17,7 % cota de piață.   

 

Piton în farfurie, marți la „Chefi la cuțite”

Seara de marți continuă la Antena 1 cu o nouă porție de adrenalină. Cel puțin pentru chef Florin, care nu scapă nici de data aceasta de insecte. Nistor, fostul său concurent din sezonul al doilea, îi face o surpriză pe care s-o țină mintă toată viața: gătește lăcuste, gândaci și viermi, spre disperarea juratului care vede peste tot pe unde întoarce privirea numai insecte. Dar surpriza serii vine de la o concurentă care a trăit 20 de ani în Japonia și care le gătește celor trei chefi carne de piton. Dacă aceștia își vor da seama ce anume au gustat și cum vor reacționa când află că un piton tronează în farfuriile lor rămâne de văzut de la ora 20.30 la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media                         

Copyright: ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National                              

Perioada 20 martie 2017                              

Subiecte în articol: Chefi la cuțite
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri