Jurnalul.ro Timp liber Chefi la cuțite”, lider de piață pe toate categoriile de public

Chefi la cuțite”, lider de piață pe toate categoriile de public

Luni seară cei mai mulți români s-au delectat cu preparatele condimentate cu glume de la „Chefi la cuțite”, astfel că emisiunea de la Antena 1 a fost din nou lider de audiență pe toate categoriile de public. Aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării urmăreau în minutul de maximă audiență de la 21.44 emisiunea „Chefi la cuțite”, care a înregistrat pe publicul comercial, la 22.18, un vârf de audiență de 14,6 puncte de rating și 37,3 % cota de piață.

Ediția din 26 septembrie a fost lider detașat de audiență în intervalul orar 20.30-23.31 cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,3 puncte de rating și 26,7 % cota de piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, obținea 7,9 puncte de rating și 20,4 procente din cota de piață. La nivelul publicului din mediul urban Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, urmată fiind de Pro Tv cu 5,9 puncte de rating și 13,6 % cota de piață. Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării, cu „Chefi la cuțite” lider de piață cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 17 procente din cota de piață, emisiunea fiind urmată de programele Pro Tv cu o medie de 5,9 puncte de rating și 14,3 % cota de piață.   

 

Sursa: Kantar Media         

Copyright: ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National          

Perioada 26 septembrie 2016      

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri