Jurnalul.ro Timp liber "Chefi la cuțite”, un nou record de audiență

"Chefi la cuțite”, un nou record de audiență

Mari seară s-au împărit ultimele cuite la audiiile pe nevăzute din show-ul culinar de la Antena 1. Cei trei chefi s-au întâlnit cu farfurii care mai de care mai atrăgătoare i au oferit ultimele locuri în Bootcampul care va începe săptămâna viitoare. Emisiunea a fost din nou lider de piaă i nu a avut rival pe nicio categorie de public, înregistrând un nou record de audienă. În minutul de maximă audienă de la 21.49, aproape 2 milioane de români erau cu ochii pe cei trei simpatici jurai, iar emisiunea obinea pe publicul comercial un vârf de audienă de 15,2 puncte de rating i 34 % cota de piaă, mai mult decât dublu faă de următorul clasat, Pro Tv, care avea 6,6 puncte de rating i 14,8 % cota de piaă.

Emisiunea a fost lider de audienă pe toate targeturile în intervalul orar 20.30-23.36, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 i 49 de ani de 11,2 puncte de rating i 28,2 % cota de piaă, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Pro Tv cu o medie de 6,7 puncte de rating i 16,9 procente din cota de piaă. „Chefi la cuite” a fost lider i la orae cu o audienă medie de 8,3 puncte de rating i 18,5 % cota de piaă, emisiunea fiind urmată de Kanal D cu 6 puncte d erating i 13,4 % cota de piaă i de Pro Tv pe locul al treilea cu 5,1 puncte de rating i 11,5 % cota de piaă. Iar la nivelul întregii populaii a ării se păstrează acelai raport cu Antena 1 lider cu o medie de 7,6 puncte de rating i 18 % cota de piaă, Kanal D pe locul al doilea cu 5,8 puncte de rating i 13,8 % cota de piaă i Pro Tv pe locul al treilea cu 5 puncte de rating i 11,9 % cota de piaă.

Săptămâna viitoare, luni i mari, telespectatorii Antena 1 vor asista la Bootcampul „Chefi la cuite”: toi concurenii care au trecut în această etapă vor fi supui unor probe eliminatorii dintre cele mai neateptate, la finalul cărora se vor forma cele trei echipe cu care chefii intră la Confruntări.

Mari, 4 octombrie, Antena 1 a fost lider de piaă i în prime time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00, pe toate categoriile de public, cu o medie pe publicul comercial de 9,4 puncte de rating i o cotă de piaă de 24,6 procente, în vreme ce Pro Tv era pe locul secund cu 8 puncte de rating i 21 % cota de piaă.

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri