Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Cine îi despăgubeşte pe clienţi după greva ROMATSA

Cine îi despăgubeşte pe clienţi după greva ROMATSA

de Daniela Ivan    |   

Greva a afectat mii de turişti care şi-au planificat vacanţa de Rusalii încă de acum câteva luni, spun agenţiile de turism. Pierderea le-a revenit numai turiştilor pentru că nici agenţiile de turism, nici cele aeriane, nici site-urile care rezervă hoteluri nu dau banii înapoi turiştilor în această situaţie. De exemplu, pe booking anularea gratuită se poate face cu mai puţin de 7 zile înaintea sosirii la hotel, iar contractul cu agenţiile de turism prevede că turistul pierde toţi bani dacă renunţă la sejur în ultimile 7 zile sau nu se prezintă la hotel.

Cum charterele nu au început încă, cei câţiva mii de turişti care au fost afectaţi şi-au cumpărat vacanţe cu transport individual la cursele de linie. “Avem sejururi vândute în Spania, Italia şi Anglia care au avut rezervări la aeronavele care nu au decolat la timp”, ne-a declarat Alin Burcea, preşedinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT). Acesta a explicat că greva generală a controlorilor de trafic a dat peste cap activitatea agenţiilor de turism care au fost asaltate de turişti cu diverse întrebări şi cărora nu aveau ce să le răspundă pentru că decizia nu era la ei.

Subiecte în articol: greva despagubire
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri