Trendul viitorului Târg de Turism de la Bucureşti este răsfăţul pentru copii. Agenţiile şi hotelierii vin cu pachete şi oferte speciale care îi plasează în centrul atenţiei pe cei mici. Târgul de Turism al României (TTR) se va desfăşura în această lună, la Centrul Expoziţional Romexpo, în perioada 20-23 februarie 2020. Este cel mai important eveniment din cursul acestui an pentru industria ospitalităţii, tocmai pentru că acum se dă startul noului sezon turistic şi se stabilesc noile tendinţe.
De la excursii şi tabere pentru copii, până la pachete pentru familii, cu programe speciale pentru cei mici, pachetele agenţiilor de turism includ, anul acesta, oferte noi şi atractive. Programul „Vacanţe pentru cei mari şi cei mici”, de exemplu, va fi lansat la TTR de Christian Tour, cel mai mare operator român de chartere de pe piaţa autohtonă. Programul include o serie de circuite în destinaţii speciale şi mai puţin turistice din România, gândite în aşa fel încât să fie atractive pentru toate categoriile de vârstă. „Sunt excursii gândite special pentru a fi interesante atât pentru cei mici, cât şi pentru însoţitorii lor, de la program cu activităţi care mai de care, la ghizi care ştiu să vorbească şi «pe limba copiilor» şi până la experiențe memorabile, menite să rămână în suflet pentru totdeauna. Sunt îmbinarea perfectă între relaxare şi descoperirea unor lucruri noi despre cultura locală, din zonele vizitate. Excursiile se desfăşoară în zonele cele mai frumoase şi foarte bogate din punct de vedere cultural, din România: Ţara Hațegului, Delta Dunării şi Maramureş”, explică reprezentanţii agenţiei.
S-au înmulţit excursiile cu autocarul
În strânsă legătură cu această nouă tendinţă de a pune accentul pe ofertele pentru copii sunt şi excursiile cu autocarul, în ţară şi în străinătate. Preţurile sunt mici, iar programele includ foarte multe elemente specifice teambuilding-urilor, precum ateliere de creaţie, jocuri şi concursuri pentru copii şi adulţi, adaptate pentru fiecare categorie de vârstă. De asemenea, rafting, drumeţii, călărie, sporturi, diverse competiţii şi vizitarea unor obiective turistice importante, cu ghizi speciali. Noua tendinţă este a descoperirilor şi a aventurii, în natură, dar şi a celor culinare şi culturale.
TTR 2020 vine cu inovaţie pe piaţa turismului românesc, iar preţurile excursiilor şi ale pachetelor de vacanţă sunt în scădere.