Jurnalul.ro Ştiri Social Diamante pentru cauze sociale

Diamante pentru cauze sociale

Rolul femeilor, contribuţia lor la societatea românească, dar şi sănătatea acestora sunt teme importante, în care se implică an de an o companie românească ce comercializează bijuterii și ceasuri ale celor mai cunoscute branduri internaționale din lume.

Mădălina Diaconu- manager marketing, KULTHO: “Pentru noi succesul nu înseamnă să creștem cifra de afaceri, nu înseamnă doar profit sau o notorietate foarte mare, vrem şi să dăm mai departe în societate, vrem să ajutăm societatea din care facem parte să crească cu valori şi principii bine împământenite.”

Gala Femeilor Remarcabile a avut deja 4 ediţii consecutive şi a premiat personalităţi din toate domeniile, cum ar fi Camelia Potec, Doina Levintza, Andreea Răducan, Mădălina Ghenea, dar şi persoane mai puţin cunoscute publicului.

Mădălina Diaconu- manager marketing, KULTHO: “Monitorizăm foarte atent ceea ce se întâmplă în societate, încercăm să aducem câte o personalitate din fiecare domeniu social. Spre fericirea noastră femei remarcabile există şi sunt multe și schimbă colţul nostru de lume într-un loc mai bun.”

Un alt proiect iniţiat de Kultho este licitaţia Diamonds for Life, aflată la a treia ediţie. Este singura licitaţie caritabilă unde sunt scoase la vânzare piese de prestigiu, semnate de unele dintre cele mai importante nume de pe piaţa ceasurilor şi bijuteriilor de lux.

Mădălina Diaconu- manager marketing, KULTHO: “Ne bucurăm să vedem cum creşte de la o ediţie la alta, ne bucurăm să vedem că avem suportul multor oameni şi că reuşim să creştem fondurile adunate de la an la an.”

Anul trecut s-au strâns peste 100.000 de euro, iar banii sunt destinaţi unui program de  screening şi prevenţie pentru cancerul de sân.

Mădălina Diaconu- manager marketing, KULTHO: “Avem 2 tipuri de licitaţii, Silent Auction şi Live Auction. La Live Auction încercăm să punem produse cu preţuri de magazin de peste 5.000 de euro, bijuterii şi ceasuri premium, iar la Silent Auction preţul lor este un pic mai mic. De obicei preţul bijuteriilor e mai mare decât cel din magazin, şi cumpărătorii înţeleg importanţa gestului pe care îl fac.”

Compania şi-a propus şi să pună România pe harta internaţională a iubitorilor de ceasuri şi a reuşit, după ani de încercări, să aducă în ţara noastră cea mai importantă competiţie de orologerie din lume, Grand Prix d'Horlogerie de Genève.
Mădălina Diaconu- manager marketing, KULTHO: “Nu au venit niciodată până acum în România, nicodată  în Europa de Est, şi faptul că am reuşit acest lucru este o mare realizare a noastră. Vrem cu acest eveniment o dată să promovăm România, să se înţeleagă că avem o comunitate de iubitori de ceasuri. Şi de cealaltă parte vrem să educăm publicul din România să înţeleagă că ceasurile se fac cu multă atenţie şi minuţiozitate şi un ceas trebuie purtat si valorificat ca o operă de artă.”

Competiţia este considerată cea mai importantă din industria orologeriei, un adevărat "Oscar" al ceasurilor. Fondată în anul 2001, are loc anual în Geneva, Elveția, și are ca scop recunoașterea excelenței, inovației și meșteșugului deosebit din domeniul ceasurilor.

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

 

  • Gala Femeilor Remarcabile premiază anual femeile care contribuie la schimbarea în bine a societăţii româneşti
  • Licitaţia Diamonds for Life strânge anual sute de mii de euro pentru programe de prevenţie a cancerului de sân
  • România a organizat anul acesta cea mai importantă competiţie de orologerie din lume, Grand Prix d'Horlogerie de Genève.

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri