Cumpărătorul este Soda.com, din Statele Unite, o firmă care are ca obiectiv crearea unor noi modalități de relaționare între consumatori și companii, astfel încât clientul să beneficieze de cea mai bună experiență. Soda.com deține și The Simple Dollar și Reviews.com.
Povestea FRESHOME a început în 2007, când fondatorul și CEO-ul Micle-Mihai Cristian a lansat blogul care avea să devină una din cele mai de succes reviste online de design interior și arhitectură, o nișă foarte competitivă.
În prezent, platforma atrage mai mult de 3 milioane de vizitatori unici, oferind inspirație și sfaturi persoanelor care vor să-și îmbunătățească, înfrumusețeze sau organizeze locuința, scrie 150sec.com.
Cu o arhivă de peste 10000 de postări și 90000 de imagini, nu e de mirare că Freshome a devenit una din cele mai prolifice comunități online.
Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică, dar este o dovadă a succesului global al acestui produs românesc.