Euroins România Asigurare Reasigurare a încheiat anul 2019 cu o creştere a vânzărilor de 27% şi prime brute subscrise în valoare de 1,279 miliarde de lei.
Asigurătorul va introduce anul acesta noi facilităţi online, care vor permite informarea în timp real despre statusul poliţelor sau al solicitărilor de despăgubire prin intermediul site-ului web al companiei, pentru a îmbunătăţi experienţa clientului în 2020.
În plus, achiziţia online de pe site-ul www.euroins.ro a asigurărilor destinate locuinţei, a celor industriale, precum şi a altor produse va fi simplă, iar site-ul va avea şi o versiune pentru mobil uşor de folosit.
Euroins România menţionează că lucrează la dezvoltarea de facilităţi pentru evaluările video RCA şi CASCO (video-constatare), ceea ce va face procesul general de gestionare a dosarelor de daună mai uşor de utilizat şi mai rapid. Facilităţile call-center vor fi, de asemenea, îmbunătăţite.
"În momentul de faţă, compania este aliniată la condiţiile legale de deschidere a dosarelor de daună şi la emiterea ofertelor (în termen de 30 de zile de la emiterea cererii de despăgubire) către părţile vătămate şi service-uri, dar ne aşteptăm ca aceste termene să mai fie scurtate. Modificările menţionate mai sus vor fi complet implementate în prima jumătate a anului 2020. Compania a încheiat anul 2019 cu o creştere a vânzărilor de 27% şi prime brute subscrise în valoare de 1,279 miliarde de lei, dar 2020 ar putea fi anul îmbunătăţirilor operaţionale şi al unei experienţe mai bune şi de înalt nivel pentru clienţi. Euroins România Asigurare Reasigurare SA este absolut stabilă financiar, sprijinită de un acţionar puternic, cu resurse financiare extinse şi susţine dreptul consumatorilor români de a plăti cel mai mic tarif RCA legal şi economic posibil", se arată în comunicatul companiei.