Românii au urmărit în număr foarte mare cea de-a doua ediţie a celui mai dur test de fidelitate, aceasta impunându-se ca lider de audienţă, atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, cât şi la nivel urban. Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20.28 – 00.12, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea celui de-al doilea episod Insula Iubirii a înregistrat 5.3 puncte de rating şi 23.4% cotă de piaţă, urmată de Pro Tv cu 4.3 puncte de rating şi 19.2% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului din mediul urban.
Încă de seara trecută, Insula şi-a intrat deja în drepturi şi a început să scoată la iveală tot felul de temeri, nemulţumiri şi chiar intenţii vădite. După ce băieţii şi-au petrecut deja o noapte împreună cu ispitele, ceremonia de prezentare a acestora, făcută în prezenţa partenerelor lor, le-a dat mari bătăi de cap. Primele semne că unele cupluri stau pe un butoi de pulbere au început să fie tot mai evidente, iar următoarele mişcări ale partenerilor par imposibil de anticipat. Mai ales că, după această ceremonie, iubirea şi încrederea rămân singurii lianţi între parteneri, până la finalul testului.
În seara aceasta, tensiunea va atinge cote înalte în vila fetelor. Chiar în timp ce acestea se pregăteau să confrunte adevărul despre partenerii lor, la prima ceremonie a focului, flacăra ispitei se va aprinde şi le va purta rapid de la extaz la agonie şi din şoc în şoc, demonstrându-le, din nou, că niciun plan făcut acasă sau nicio promisiune nu pot ţine pasul cu realitatea de pe insulă. „Dacă e pentru mine, cred că o să mor!” sau „Nu pot să iau în calcul posibilitatea de a-mi vedea viaţa fără el, vă spun cu mâna pe inimă!”, au fost doar câteva dintre reacţiile fetelor la auzul gongului asurzitor. Întregul moment va putea fi urmărit în această seară, de la 20.30, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-ul 21-54 Urban, Urban |
Perioada 16 iulie 2024 |