Românii au urmărit în număr foarte mare cursa de pe circuitul de la Monaco, aceasta impunându-se ca lider de audienţă. Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 15.55 – 18.49, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1 a înregistrat 3.2 puncte de rating şi 17.6% cotă de piaţă, urmată de Pro Tv cu 2.1 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului comercial masculin cu vârste cuprinse între 21-54 de ani, unde cursa de la Monaco a dominat clasamentul, cu 4.7 puncte de rating şi 23.5% cota de piaţă, urmată de programul oferit atunci de Pro TV cu 1.7 puncte de rating şi 8.7% cota de piaţă.
Iuliana Pepene a trăit live experienţa Marelui Premiu de la Monaco. Ea a testat circuitul înaintea piloţilor la volanul unui automobil de stradă Ferrari, a descoperit francezi îndrăgostiţi de România şi fani ai lui Ilie Năstase şi a văzut de aproape vedetele venite la boxe să admire maşinile de F1.
Fenomenul Formula 1 continuă începând din 7 iunie, cu Marele Premiu al Canadei. Toate etapele competiţiei Formula 1, Formula 2 şi Formula 3 pot fi urmărite integral pe platforma AntenaPLAY. Antena este casa Formulei 1 în România pentru următorii 3 ani.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-ul 21-54 Urban, Barbati 21-54 Urban |
|
Perioada 26 mai 2024 |