Marele Premiu de la Singapore, difuzat ieri în direct la Antena 1, s-a impus ca lider de audienţă. Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 14.43 – 17.09, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea cursei de Formula 1, a înregistrat 2.4 puncte de rating şi 13.6% cotă de piaţă, urmată de Pro TV, cu 1.8 puncte de rating şi 10.4% cota de piaţă.
Lando Norris a câștigat cursa din Marele Premiu de Formula 1 de la Singapore. Pe locul al doilea s-a clasat Max Verstappen, în timp ce a treia poziție a fost ocupată de Oscar Piastri. Pe următoarele locuri s-au clasat, în ordine: George Russell, Charles Leclerc şi Lewis Hamilton. Un superb foc de artificii a luminat cerul din statul Singapore la finalul cursei, pentru ca mai apoi chipul lui Lando Norris să fie proiectat pe celebrele turnuri „Marina Bay Sands” ale statului Singapore, alături de cifra 15, simbolizând astfel a 15-a ediție a Marelui Premiu de Formula 1 din Singapore.
Calendarul competiţional continuă în perioada 19-20 octombrie, în Austin, Texas, cu Marele Premiu al SUA.
Toate etapele competiţiei Formula 1, Formula 2 şi Formula 3 pot fi urmărite integral pe platforma AntenaPLAY. Antena transmite în exclusivitate Formula 1 în România, meciurile naționalei României până în 2028 și primele ediții FIFA World Cup™ din istorie cu 48 de echipe.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-ul 21-54 Urban |
Perioada 22 septembrie 2024 |