Jurnalul.ro Timp liber Calatorii Frozen Love: un parfum pentru promovarea turismului în România

Frozen Love: un parfum pentru promovarea turismului în România

de Diana Scarlat    |   

Astrid Friedrich este îndrăgostită de România și a creat primul parfum, ca proiect de promovare turistică: Frozen Love. A ajuns pentru prima oară la Bâlea Lac anul trecut, iar hotelul de gheață a inspirat-o imediat. De origine germană, Astrid Friedrich a creat un parfum care să-i îmbie pe turiștii români și străini să meargă la Hotelul de Gheață de la Bâlea Lac, dar să-și dorească și să se întoarcă în inima Munților Făgăraș. Este primul proiect de incoming bazat pe un mod inedit de promovare, prin transpunerea simțurilor olfactive în esențe tari, o idee care-i aparține integral.

 

“Călătoresc cu plăcere spre spectacole naturale din toată lumea. Mai ales munții și ghețarii mă atrag. Când am venit, anul trecut, la Sibiu și am aflat de Hotelul de Gheață de la Bâlea-Lac, m-a atras de la început, am vrut neapărat să-l văd. Proiectul m-a fascinat, datorită culiselor montane, a arhitecturii și a sculpturilor de gheață. De la inițiatorul proiectului Hotel de Gheață am aflat că tema în acest sezon 2018-2019 va fi ”Frozen Love” fiind promovată dragostea și pasiunea pentru natură, aer curat, frumusețea montană și Masivul Fagaraș în timpul anotimpului rece. O genială idee s-a dezvoltat, și anume, de a strânge toată pasiunea mea într-un flacon, spre a oferi vizitatorului din vărful muntelui o adevărată aventură a simțurilor. Deci nu este doar un simplu suvenir, ȋndeosebi dorim să transmitem cu ”Frozen Love” profunda dorință de a proteja mediul înconjurător și de a aprecia frumusețea și varietatea largă a naturii din România”, explică Astrid Friedrich.

 

Pasiunea pentru esențe tari

Frozen Love by Astrid Friedrich este primul proiect pe care-l promovează Astrid Friedrich și se bazează pe experiența sa de o viață întreagă, în alte domenii care au inspirat-o pentru a transforma ceea ce a făcut până acum în arta de a crea esențe unice. “Am început din dorința de a face cu totul altceva în viața mea. Am deschis, anul trecut, o mică manufactură, cu sediul în Ingolstadt și, în curând, voi deschide un magazin online. Venind din sectorul farmaceutic, lucez cu pasiune cu esențe și apreciez rezultate de calitate. Combinat cu experianța mea din domeniul de Design Management, ofer clientului, pe langă un parfum de cea mai bună calitate, și posibilitatea să-și individualizeze online flaconul lui unic, pentru orice fel de eveniment”, mai spune creatoarea de parfumuri.

 

Pentru Hotelul de gheață de la Bâlea Lac, Astrid a creat un parfum feminin și unul masculin, proaspete și fructate, care se completează reciproc. “La doamne se adaugă o notă seducătoare de frezie și crin. La domni este permisă o notă mai piperată, condimentată, masculin lemnoasă. Peisajul impresionant și aerul proaspăt de munte, combinat cu notele proaspete ale parfumului promit o fericire alpină magică”, spune creatoarea. Deși a creat primele parfumuri pentru România, Astrid are în vedere mai mult piața din vestul Europei, iar pentru promovarea turismului din inima României mizează pe segmentul de incoming. “Mă bazez în primul rând pe piața din Germania și pe cea din Europa de vest. Lucrez în Germania, dar, locuind și la Sibiu, am plăcerea și dorința de a dezvolta și aici proiecte exclusive. Laboratorul este în Germania, dar și o mică manufactură pentru asamblare va fi în România. Mi-am ales unii dintre cei mai buni profesioniști, cu experianță în sectorul parfumurilor cu care lucrez împreună și dezvolt ideile mele. Această colaborare există de mai mult timp și a fost o școală de success”, explică Astrid.

 

Artist și întreprinzător, în același timp

Creatoarea de esențe tari în recipiente mici și-a pus în mișcare toate cunoștințele acumulate în toată experiența de viață și cea profesională. „Am ȋncredere ȋn intuiția și experiența mea, în contextul proiectului specific și mesajului pe care doresc să-l transmit. Un creator de parfumuri este și un întreprinzător, și un artist. Nu poți fi un întreprinzător de succes, fără să ai un produs atractiv și de calitate. Pe de altă parte, artistul, prin vânzarea produsului, primește confirmarea pieței. Deci motivația vine, evident, de la ambele aspecte, creativitatea artistului și reacția publicului”, explică Astrid Friedrich.

 

 

 

Subiecte în articol: Astrid Friedrich
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri