„Au trecut trei ani de când Podul Străulești a fost reabilitat și consolidat. Acest pod este una dintre principalele legături ale Capitalei cu județul Ilfov și chiar singura rută către localitățile Mogoșoaia și Buftea. Ne-a luat doar un an să finalizăm lucrările care așteptau de zece ani!
În 2016, când am preluat mandatul de primar general, Podul Străulești era într-o stare gravă, printre podurile din Capitală care erau un pericol public. Era tranzitat de sute de autovehicule zilnic, nu fusese consolidat niciodată în 70 de ani, o parte din zidul de susținere era surpat, împreună cu trotuarul și o porțiune din prima bandă de circulație. Am decis de urgență consolidarea sa, iar în doar un an, așa cum am promis, am redat circulației rutiere și pietonale un pasaj sigur și modern. Lucrările au fost realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje, băgată în insolvență în mandatului lui Nicușor Dan.
Am mai făcut un lucru extrem de important pentru podurile și pasajele din București: am actualizat expertizele pentru 22 dintre cele 24 de poduri și pentru 7 dintre cele 13 pasaje ale Municipalității. Rezultatele au arătat că 6 poduri și 3 pasaje au o stare tehnică nesatisfăcătoare și necesită intervenție, fiind construcții ce nu au fost niciodată consolidate. Până la finalul mandatului, am reușit consolidarea integrală a Podului Străulești, consolidarea și reabilitarea Podului Grant, pe tronsonul Turda-Crângași, am aprobat indicatorii tehnico-economici pentru consolidare Podului Fundeni și urma să începem lucrările.
Ce s-a întâmplat în ultimii doi ani este încă o nerealizare marca Nicușor Dan! Primăria Capitalei nu a continuat consolidarea și reabilitarea pasajelor și a podurile expertizate. Mai mult, multe dintre aceste obiective de investiții au fost cedate către alte primării de sector, iar șantierele care erau în lucru au fost blocate cu lunile”, a scris Gabriela Firea pe pagina sa de Facebook.