„După ceva vreme am reușit să închidem procedura pe lotul 3 al Autostrăzii Sibiu – Făgăraș. E un lot care e undeva în mijloc, dar eu sper din ceea ce știu ca și proceduri în acest moment ca și celălalte trei care se află în diverse faze vor fi atribuite, vor fi semnate contractele în următoarele săptămâni. Unul dintre ele, cred că tronsonul 4, a și câștigat la CNSC. Deci se află în situația de a fi semnat contractul și pe tronsonul 4 aceeași companie. E o companie puternică, o companie care a făcut lucrări în multe alte zone din Europa și din Asia și chiar Africa, o companie care stă foarte bine și e solidă financiar, o companie care în acest moment a câștigat contracte în multe zone. Suntem optimiști, sigur, cu acele mențiuni care sunt cunoscute de fiecare dată, ne menținem în termenii contractului și încercăm să le ducem la bun sfârșit”, afirmă Sorin Grindeanu.
Constructorul va avea la dispoziție 48 de luni, 12 luni pentru proiectare și 36 pentru execuția a lucrărilor, pentru finalizarea celor 17,61 km ai tronsonului cuprins între Arpașu de Jos (DN1) și Sâmbăta de Sus (DJ105B).
Pe traseul tronsonului 3 (Arpașu de Sus- Sâmbăta de Jos) vor fi construite 27 de structuri de artă, printre care și un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 820 m.
Autostrada Sibiu – Făgăraș (68,04 km) este compusă din 4 Tronsoane, respectiv Boița - Avrig - Mârșa (14,25 km), Avrig - Mârșa – Arpașu de Jos (19,92 km), Arpașu de Jos – Sâmbăta de Sus (17,61 km) și Sâmbăta de Sus - Făgăraș (16,26 km.) și drum de legatură cu (5,6 km).
(sursa: Mediafax)