Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, Happy Channel a ocupat ieri cea de-a treia poziţie ȋn topul audienţelor, pe segmentul de public feminin cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani, cu 8.2% cotă de piaţă şi 2% rating. Ierarhia se păstrează și la nivelul zilei de sâmbătă.
Povestea care a scris istorie – Suleyman Magnificul, difuzată aseară de Happy Channel ȋn intervalul 20.01 – 22.24 a obţinut rezultate foarte bune, ocupând locul 3 ȋn top all channels, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, cu 2.7 puncte de rating și 9.9% cota de piaţă. Tot locul 3 a fost ocupat și de serialul românesc semnat Ruxandra Ion, Adela, difuzat aseară la Happy ȋn intervalul 22.25 – 00.44, producţia ȋnregistrând 1.7 puncte de rating și 9.3% cota de piaţă.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-ul Femei 21-54 Urban |
|
Perioada 31 august – 1 septembrie 2024 |