Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 5.2% cotă de piaţă şi 1.7 rating. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul întregii zile, Happy Channel obținând 5.4% cotă de piață și 0.9 rating. Astfel, cifrele înregistrate ieri de Happy Channel au marcat un record de audiență de la lansarea stației.
Producţiile tv care au contribuit la înregistrarea acestor audiențe la nivelul publicului feminin comercial sunt serialele „Moştenirea” (2 puncte de rating şi 7.4% cotă de piaţă), „Nu mă părăsi” (1.9 puncte de rating şi 6% cota de piaţă), „Micuţa rază de soare” (1.6 puncte de rating 4.9% cotă de piaţă) al cărui deznodământ se suprapune cu recordul de audienţă al staţiei. Totodată, serialele din Late Fringe, „Ziua în care mi s-a scris destinul” şi Flăcările destinului” au ocupat locul 3 în top All Channels. De asemenea, Happy Cafe, un format original Happy Channel marca Ruxandra Ion, a înregistrat un record la nivelul ratingului de la lansarea emisiunii în luna ianuarie a acestui an, poziționând postul pe locul 4 în top all channels. Emisiunea a fost prima opţiune de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 21 – 54 urban).
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban Femei |
Perioada 21 noiembrie 2023 |