„Pasagerii au fost supărați pentru anulare, dar nu recalcitranți, au înțeles care este situația și s-au comportat foarte bine. Au primit alimente și apă din partea agentului de handling, în caz că va fi nevoie suntem și noi pregătiți să le oferim ceva asemănător. Cert este că aceștia după ce au ajuns la terminalul de plecări au intrat în grija companiei aeriene care le-a oferit, fiecăruia, în funcție de ce tip de bilet aveau, returnarea banilor sau reprogramare sau o altă variantă în care să-și continue drumul într-una din zilele viitoare”, a spus Valentin Iordache, după ce compania Blue Air a anunțat marți suspendarea zborurilor din România.
Reprezentantul Aeroportului susține că biletul de avion este un contract între pasager și compania aeriană, „așa că toate clauzele de acolo sunt între cele două părți, noi cei de la aeroport doar ne asigurăm pe cât posibil că cele două părți își îndeplinesc datoriile”.
El a precizat că 7 avioane ale companiei nu au plecat în cursă: „Aceste avioane urmau să vină și să plece într-o altă cursă, deci alte 7 curse anulate”.
Iordache a precizat că aeroportul are capacitatea de a gestiona situația astfel încât să nu fie afectate zborurile altor companii.
Pentru ziua de marți, de pe aeroportul Otopeni au fost anulate 14 din cele 15 zboruri operate de Blue Air, unul singur plecând spre Iași.
Blue Air anunță că din cauza unei situații „neprevăzute”, constând în poprirea tuturor conturilor de către Ministerul Mediului, compania se află în imposibilitatea achitării costurilor curente, necesare pentru operarea zborurilor zilnice, motiv pentru care se vede obligată să sisteze toate zborurile programate pentru plecare de pe aeroporturile din România, până luni, 12 septembrie 2022.
(sursa: Mediafax)