Hoteluri luxoase și experiențe inedite pe litoralul românesc
Conceptul are ca scop atragerea a peste 2 milioane de turiști, transformând astfel sudul litoralului românesc, într-o destinație exclusivistă. Cu hoteluri de lux cu pachete all inclusive, excursii pe yacht din portul turistic Mangalia, sau aeriene, cu elicopterul, de la Tuzla, noul brand unitar se menține în topul destinațiilor turistice.
Ca întindere, Riviera Sud, pornește de la Mangalia și ajunge până la Cap Aurora, unificând toate stațiunile din această zonă. Sub noua denumire a acestora, sudul litoralului românesc a beneficiat de investiții majore, tocmai pentru a atrage cât mai mulți turiști atât români, cât și străini. Hotelurile au fost transformate în spații luxoase, inspirate din topul hotelurilor internaționale. Cei care doresc să identifice locații de cazare fără să apeleze la o agenție, o pot face prin intermediul cazarela.ro, unde există multe opțiuni și nu se percep comisioane.
Cel mai bun exemplu este reprezentat de un complex hotelier din stațiunea Olimp, care deține 3 mari hoteluri. Acesta a fost complet renovat și reorganizat, sub o nouă denumire: Phoenicia Blue. Complexul oferă cazaților săi servicii de 4 stele, plajă proprie și 2000 de șezlonguri gratuite pentru toți oaspeții, modelul fiind preluat după serviciile altor complexe hoteliere din Turcia.
Ce prețuri îi așteaptă pe turiști pentru un sejur la Riviera Sud?
Pentru cei care doresc să își plănuiască un concediu la Riviera Sud, prețul pentru un sejur diferă în funcție de sezon, tipul de cameră pentru care se optează și serviciile incluse în pachet. În extrasezon, prețurile sunt mult mai ieftine decât în plin sezon. Cu toate tipurile de discount aplicate, cel mai mic preț pornește de la 50 de euro pentru o cameră, dar condiția este să se închirieze pentru minim 3 zile. În plin sezon, o familie cu doi adulți și doi copii trebuie să scoată din buzunar în jur de 2000 de euro pentru o săptămână, cu servicii all inclusive.
Un alt exemplu de 4 stele este hotelul Poseidon Resort & SPA din Jupiter, și hotelul Terra din Neptun. Aceste hoteluri oferă pachete all inclusive, cu servicii comparabile cu cele din Turcia, Bulgaria sau Grecia. Ele pun la dispoziția turiștilor o mulțime de facilități precum: piscine în incinta hotelurilor atât pentru adulți, cât și piscine special amenajate pentru copii, șezlonguri și activități recreative precum: excursii, plimbări cu ambarcațiuni de lux pe mare sau plimbări cu avionul/elicopterul.
Ofertele turistice puse la dispoziție de Riviera Sud
Ofertele disponibile din cadrul Rivierei Sud sunt disponibile în aplicația Visit Mangalia, creată de Organizația de Management al Destinației (OMD) Mangalia.
OMD Mangalia este prima organizație de acest fel înființată legal în România, din anul 2019. Aceasta s-a format ca rezultat al colaborării între Primăria Mangalia și patronatele din turism. Organizația are ca scop promovarea și dezvoltarea stațiunilor din sudul litoralului, menită să atragă în număr cât mai mare turiști locali și străini.
Anul 2020, chiar și în contextul pandemiei, a fost marcat de o creștere a numărului de turiști din sudul litoralului, iar hotelierii sunt de părere că succesul s-a datorat schimbărilor benefice aduse de OMD Mangalia cu ajutorul strategiei comune a hotelierilor și a primăriei - strategie declarată de a oferi servicii la fel de bune ca în destinații precum Bulgaria, Turcia sau Grecia, la un raport calitate-preț corect.
Care sunt stațiunile care fac parte din Organizația de Management al Destinației Mangalia(OMD)?
Stațiunile care fac parte din organizație sunt: Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter și Neptun-Olimp, și au înregistrat din 2021 cel mai mare grad de ocupare din ultimele două decenii.
Pentru această vară, OMD Mangalia pregătește o serie de evenimente care invită turiștii să descopere muzeele din orașul vechi de peste 2000 de ani. La acestea se adaugă și alte facilități implementate deja, precum gratuitatea locurilor de parcare pentru turiști și locuitori, și transportul gratuit între stațiunile din Riviera Sud.
Noul brand al litoralului românesc reprezintă o transformare majoră, care impune standarde internaționale cu privire la pachetele turistice. Destinația țintește spre atragerea a 2 milioane de turiști români și străini, oferind în schimb facilități moderne, un raport calitate-preț corect și servicii all inclusive.