Acesta a primit inițial o înștiințare că există o problemă la aparat și trebuie înlocuit. Contorul de gaze a fost schimbat de angajații furnizorului iar clientului i sa comunicat faptul că cel vechi avea o gaură în dreptul uneia dintre cifre, ceea ce înseamnă furt de gaze.
Bărbatul a primit apoi o factură de 3.600 de lei, împreună cu recomandarea să plătească urgent pentru a evita demararea unei anchete, potrivit Ziare.com.
Consumatorul are o vârstă înaintată și s-a speriat, astfel că a fost de acord să achite suma, însă familia sa a cerut consultanță de specialitate pentru clarificarea lucrurilor
”Doi angajați ai unui distribuitor de gaze naturale din Moldova se prezintă la un client și îi comunică faptul că este o problemă la contor și trebuie înlocuit. Consumatorul nu întrevede nicio problemă și le dă acceptul, aparatul de măsură fiind la limita de proprietate, spre domeniul public, cu acces din această zonă. La finalul operațiunii oferă clientului două documente: Bon Mișcare Contor și Notă de Constatare", a scris consumatorul pe un grup de Facebook.