„Trebuie să ne ridicăm şi noi la nivelul aşteptărilor. Se mai închide o bornă şi vom avea peste 1.000 de kilometri daţi în folosinţă, de autostradă, drum expres. Şi anul viitor, din câte am înţeles eu, domnul Grindeanu îşi propune să mai finalizăm aproape 250 de kilometri. Ceea ce înseamnă 25% din cât s-a realizat în cei 32 de ani de până acum”, a spus miercuri Marcel Ciolacu.
Secțiunea Nușfalău - Suplacu de Barcău, care are 13,55 km, a fost construită de Nurol Insaat Ve Ticaret SA. Contractul, în valoare de 384,14 milioane de lei, fără TVA, a fost semnat pe 5 septembrie 2020.
„Luăm țipla de pe muzeul A3 Nușfalău-Suplacu de Barcău și atingem borna 1000. (...) Termenul de finalizare, februarie 2023, a fost depășit. Antreprenorul general, Nurol, nu s-a mișcat rău la acest prim contract pe care l-a câștigat în România, dar nici nu a reușit o performanță notabilă. (...) Oficialii CNAIR au tergiversat nepermis de mult rezolvarea birocrației aferente descărcării provizorii. Una peste alta, odată cu această inaugurare, atingem borna de 1000 kilometri aflați în exploatare. Contorizăm 968,31 km de autostradă la care se adaugă cei 39,85 km de drum expres veritabil de pe DEx12 Slatina-Balș. 1008,16 km de drumuri de viteză și... siguranță. Aproximativ o treime din cei 3000 km cât ar trebui să avem în țară pentru o rețea rutieră modernă”, arătau reprezentanții Asociației ProInfrastructura.
Potrivit informațiilor obținute de MEDIAFAX, la inaugurare nu va fi prezent ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
„Fără festivisme, fără tăiere de panglici. Datoria statului față de cetățeni este una mare, de 30 de ani”, spunea în trecut Sorin Grindeanu.
autostrada
(sursa: Mediafax)