Jurnalul.ro Ştiri Social România, vedetă pe site-urile turistice străine. Braşovul, în centrul atenţiei

România, vedetă pe site-urile turistice străine. Braşovul, în centrul atenţiei

Unilad Adventure, unul dintre cele mai cunoscute canale de travel pe Facebook, a promovat România într-un videoclip care a atras peste 11 milioane de vizualizăzi. Filmuleţul, denumit „România este extraordinară“ prezintă imagini unice care redau frumuseţile ţării.

Majoritatea imaginilor sunt filmate de la înălţime făcând totul şi mai spectaculos.  Braşovul este o minivedetă a clipului video care promovează ţara noastră. Este prezentat centrul oraşului, cu Piaţa Sfatului, Biserica Neagră şi câteva imagini din Schei, dar şi castelul Bran, cel mai vizitat obiectiv turistic al României, şi satul Viscri, devenit celebru după ce prinţul Charles a cumpărat o casă aici. 

Castelul Bran este cel mai vizitat, dar şi cel mai profitabil obiectiv turistic din România. În 2017 a fost depăşit pragul de 1 milion de vizitatori. Dintre aceştia 835.115 au fost plătitori de bilete.  Administratorii obiectivului turistic au decis în urmă cu un an să reamenajeze tunelul şi să îl pună la dispoziţia turiştilor. Aici urcă într-un lift cu o capacitate de cinci persoane, coboară 30 de metri sub pământ tot prin vechea fântână, iar apoi parcurg la pas tunelul de 40 de metri lungime pentru a ajunge în parcul regal.

 



 

Subiecte în articol: brasov site-urile turistice străine
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri