Momentele tensionate, dezvãluirile uluitoare şi rãsturnãrile de situaţie din ultimul episod al serialului Sacrificiul – Alegerea, de la Antena 1, i-au adus pe telespectatori în număr foarte mare în faţa micilor ecrane. Proiectul produs de Ruxandra Ion s-a impus ca lider de piaţã pe toate segmentele de public.
Astfel, Antena 1 a înregistrat asearã cu ultimul episod al serialului Sacrificiul un rating mediu de 3.5 procente şi 19.2 cota de piaţã, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul întregii ţãri. Poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target înregistra 2.2 puncte de rating şi 12.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul publicului urban, serialul Sacrificiul – Alegerea înregistrând asearã 2.9 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã de Kanal D, cu 2.1 puncte de rating şi 11.2 % cota de piaţã. Şi la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, finalul serialului Sacrificiul a fost lider de audienţă, cu 3.3 puncte de rating şi 19.9% cota de piaţă.
A fost o seară a deciziilor radicale, a dezvăluirilor cutremurătoare, dar şi a veştilor bune în ultimul episod al serialului Sacrificiul, de la Antena 1. Amza (Vlad Gherman) a primit ca un trăznet vestea că iubita lui, Maria (Mădălina Bellariu) a fost ucisă chiar de către fostul ei soţ, Victor (Şerban Gomoi): „Nu aş fi suportat să fie cu tine, aşa că mai bine moartă!”, a fost cuvintele acestuia. Pe de altă parte, Diva (Oana Zăvoranu) şi Mario (Dorian Popa) au luat decizia de a părăsi definitiv ţara şi de a se retrage pe o insulă, departe de toţi, în vreme ce Irina şi Bobi s-au putut bucura în linişte şi având alături întreaga familie, de venirea pe lume a micuţei lor.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
|
Perioada 10 decembrie 2020 |