Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Serviciile bancare, telecom şi taximetrie se află la nivel mediocru în România

Serviciile bancare, telecom şi taximetrie se află la nivel mediocru în România

 Clienţii din România sunt trataţi necorespunzător în ceea ce priveşte serviciile bancare, telecom şi taximetrie, calitatea lor fiind încă la un nivel minimal, reiese din mai multe studii realizate în rândul clienţilor 'sub acoperire'. 

'Doar unul din patru clienţi potenţiali se declară pe deplin mulţumit de consilierea şi atenţia oferită de consultanţii de vânzări a marilor jucători de pe piaţa telecom din România. Deşi angajaţii au fost politicoşi în conversaţie, s-a observat că lipsesc micile detalii care fac dintr-o simpla interacţiune un serviciu excepţional: de exemplu majoritatea consultanţilor nu folosesc pronumele de politeţe în adresare, iar aproximativ 87% dintre ei nu i-au mulţumit clientului nici macăr o dată pe parcursul discuţiei', se arată în documentul companiei VBS - Business Solution remis, joi, AGERPRES

În ceea ce priveşte călătoria cu taxiul, în mai mult de 50% din cazuri taximetriştii au omis să întrebe care este ruta preferată spre destinaţie şi în mod frecvent aceştia nu au oferit restul corect. Mai mult, clienţii primesc şi 'propuneri indecente', respectiv curse cu tarif prestabilit, fără pornirea aparatului de taxare. 

'Unităţile de cazare de patru şi cinci stele de pe litoralul românesc au fost, iar rezultatele studiului au arătat ca doar în 40% din cazurile analizate potenţialii clienţi au primit o ofertă concretă conform dorinţelor. Mai mult, abilităţile de vânzare ale personalului din departamentul de rezervări sunt la un nivel minimal. Un singur hotel din cele 15 evaluate a menţionat serviciile premium oferite în raport cu concurenţa', conform sursei citate. 

Doar 20% dintre clienţii sub acoperire se declară pe deplin multumiţi de serviciile oferite în benzinăriile din Capitală, mai exact de atenţia oferită cumpărătorilor, consilierea dar şi dotările existente. Doar în 1 din 3 situaţii angajaţii s-au oferit din proprie iniţiativă să ajute clientul la alimentare. 

Conform documentului, doar 37,5% dintre unităţile bancare analizate au fost interesate să ofere o simulare personalizată clientului şi aproape o treime dintre acestea nu au considerat că merită efortul de a lista graficul de rambursare sau că ar trebui să-i menţioneze clientului că această simulare are un caracter informativ şi că poate suferi fluctuaţii în funcţie de sumele înscrise pe actele doveditoare. 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri