UiPath, cel mai valoros startup din tehnogie care a pornit din România şi acum este listat la Bursa din New York, a raportat rezultatle financiare pentru T2.
Principalul indicator folosit de UiPath, ARR - Annualized Renewal Run-rate - arată o creştere de 60% an la an (31 iulie 2021/ 31 iulie 2020), până la 726,5 mil. dolari.
Clienţii noi, definiţi prin Net New ARR, au crescut la 73,9 mil. dolari, +33%.
Veniturile în trimestrul 2 (conform anului fiscal) au crescut cu 40% an la an, până la 195,5 mil. dolari. Marja brută a fost de 82%. Compania avea în conturi 1,9 mld. dolari la 31 iulie.
”Continuăm avântul puternic şi în al doilea trimestru al anului fiscal 2022, cu un ARR care creşte cu 60%, la 726,5 mil. dolari. Rezultatele noastre au fost datorate pe de-o parte noilor clienţi, pentru că am terminat trimestru cu peste 9.100 de clienţi noi, dar şi de o expansiune robustă pe segmentul clienţilor existenţi, ceea ce se reflectă în rata noastră de retenţie de 144”, a spus Daniel Dines, co-fondator şi CEO UiPath. ”Credem că avem o oportunitate pe termen lung să creştem durabil şi să construim o companie care va schimba modul în care organizaţiile concurează, precum şi experienţa angajaţilor la muncă şi modul cum firmele interacţionează cu clienţii lor”, a adăugat Dines.
Marţi seară, acţiunile UiPath au scăzut cu 1,44%, iar miercuri dimineaţă la ora 11, în predeschidere, aveau o scădere de 6,55%.