x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Noile modele de Logan și Sandero, doar 2 stele din 5 la EuroNCAP

0
13 Apr 2021 - 17:47
Noile modele de Logan și Sandero, doar 2 stele din 5 la EuroNCAP


Modelele Dacia Logan şi Sandero Stepway au primit doar două stele din cinci la testele de siguranţă EuroNCAP din cauza lipsei sistemelor de asistenţă, motivează experţii organizaţiei, citați de ZF.

Dacă în urmă cu opt ani noul Sandero primea patru stele din cinci – o premieră pentru Dacia la acea vreme, cea de-a treia generaţie coboară astfel la două stele. Rezultatul vine şi în contextul în care noile Logan şi Sandero sunt proiectate pe platforma CMF-B a Grupului Renault, cea mai nouă, care se regăseşte şi pe modelele Clio sau Captur.

Cei de la EuroNCAP motivează rezultatul prin faptul că sistemul de frânare automată de urgenţă poate recunoaşte doar alte autovehicule, nu şi pietoni sau biciclişti şi nu dispune de un sistem pentru menţinerea benzii de rulare. Altfel, la testele de impact maşinile s-au descurcat onorabil şi ar fi primit 4 stele dacă nu ar fi fost minusurile în ceea ce priveşte sistemele de asistenţă. Rezultatele complete sunt aşteptate miercuri, 14 aprilie.

"Cu siguranţă Dacia a găsit locul său în piaţă şi rămân acolo, dar ratingul de 2 stele arată că există puţină ambiţie, chiar şi pentru un constructor low-cost. Decizia de a nu oferi o cameră de detecţie arată că Dacia nu este în ritm cu piaţa şi este una dezamagitoare, având în vedere că Dacia va trebui să respecte noile reguli de siguranţă", a explicat Michiel van Ratingen, Secretar General of Euro NCAP

Citeşte mai multe despre:   logan,   sandero,   eruoncap

 

Serviciul de email marketing furnizat de