x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

O nouă ţeapă VW

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 18 Noi 2015 - 16:56
O nouă ţeapă VW


Compania germană care şi-a înşelat ani la rând clienţii cu maşini măsluite vrea să le cumpere bunăvoinţa cu sume derizorii sau noi tertipuri.

După ce a constatat o înjumătăţire a profitului pe primele nouă luni - de la 2,5 miliarde de euro la “doar” 1,19 miliarde de euro - grupului Prosche, deţinătorul VW, s-a gândit să le arunce americanilor, cei la care a detonat prima oară bomba softului măsluit, o infimă despăgubire de 1.000 de dolari de proprietar înşelat, din care 500 ar urma să fie cheltuiţi tot pe servicii oferite de VW.

Pentru europeni, VW plănuieşte o altă ofertă, la prima vedere tentantă. Compania ar fi pus deja de-o parte circa două miliarde de euro, bani cu care ar urma să cumpere de la europenii înşelaţi maşinile pentru care s-a raportat recent o depăşire a cotelor de emisie CO2 cu cel puţin 10% mai mult decât este trecut în cartea tehnică a autovehicolului.

Ar fi vorba despre 800.000 de maşini, din care 100.000 sunt cu motoare pe benzină. Compania germană are în vedere cumpărarea maşinii la valoarea pieţii, însă este de presupus că evaluarea şi stabilirea preţului se va face de către un agent al dealerului care are ordin să obţină o despăgubire care-l va duce pe păgubit în situaţia de a avea în faţă cel mai mic preţ pe care l-ar putea obţine. Asta cu atât mai mult cu cât o maşină nouă îşi pierde aproape instant 20% din valoare odată ce a rulat prima mie de kilometri.

Vizate de noua momelă sunt modelele Volkswagen, Seat şi Skoda cu motoarele diesel de 1.4 , 1.6 şi 2 litri produse după 2012, dar şi maşini din grup cu motoare pe benzină 1.0 TSI, 1.2 litri TSI, 1.8 litri TFSI şi 2.0 litri TFSI.

Citeşte mai multe despre:   vw,   Volkswagen,   scandal,   teapa

 

Serviciul de email marketing furnizat de