Financiarul, cel mai dinamic cotidian economic, a aniversat ieri 2 ani de la lansare. Într-o perioadă foarte scurtă de timp, Financiarul a reuşit să se impună pe piaţa publicaţiilor de business, datorită calităţii conţinutului editorial şi proiectelor speciale realizate.
Potrivit datelor BRAT din decembrie 2009, Financiarul este liderul distribuţiei la chioşcuri, cu vânzări la bucată, în medie, pe apariţie de 1.648 de exemplare. Financiarul a înregistrat cea mai mare creştere a vânzărilor medii lunare pe apariţie, de 45%, în perioada iulie-septembrie 2009 faţă de 2008. "Profesionalismul şi implicarea echipei Financiarul au generat aceste rezultate, extraordinare pentru o perioadă atât de dificilă şi o piaţă în scădere.
Obiectivul nostru a fost să oferim cititorilor informaţie de calitate, care să îi ajute să se orienteze într-un mediu economic bulversat de criză", a declarat Edward Pastia, redactor-şef Financiarul.