Românii consumă anual cafea în valoare de peste 250 de milioane de euro. “Piaţa este în creştere cu 6-7 procente anual, însă în ultmii ani rata de creştere s-a redus de la un nivel cu două cifre la 6%-7%‘‘, a opinat Matanya Schwartz, directorul general Strauss România (fostă Elite).
Românii consumă anual cafea în valoare de peste 250 de milioane de euro. “Piaţa este în creştere cu 6-7 procente anual, însă în ultmii ani rata de creştere s-a redus de la un nivel cu două cifre la 6%-7%‘‘, a opinat Matanya Schwartz, directorul general Strauss România (fostă Elite). El a mai precizat că în preferinţele românilor conduce cafeaua neagră prăjită şi măcinată preparată la ibric, însă vine puternic din spate curentul impus de tineri, care văd în cafea o băutură ca oricare alta. Ei consumă mixturile compuse din cafea, frape, ciocolată care concurează cu Coca-Cola sau cu alte energizante. Strauss România a investit 15 milioane de euro în rebrandingul mărcilor existente şi în lansarea unora noi şi 5 milioane de euro în modernizarea fabricii pe care o deţine în Bucureşti.
Citește pe Antena3.ro