10 DECEMBRIE 2004
MOSI DE PRET. Firmele care doresc un Mos Craciun care sa imparta daruri copiilor angajatilor vor plati un tarif intre 100 si 200 de euro. Media Art Show, o echipa de actori profesionisti, mai ofera, de asemenea, pentru 100 de euro, prezenta Mosului la domiciliu, adaugand insa o taxa suplimentara de 20 euro pentru fiecare alt participant. La firma Mary Poppins, acelasi gen de spectacol se factureaza cu 120 de euro, indiferent de numarul copiilor prezenti sau daca animatia, de 45 minute, se desfasoara la o societate comerciala sau la resedinta solicitantului.
FINANTARE. HVB Bank Romania a primit de la BERD un credit de 10 milioane de euro, pe o perioada de 12 ani. Fondurile urmeaza sa fie utilizate pentru acordarea de finantari in regim ipotecar persoanelor fizice care cumpara locuinte. "Dezvoltarea acestui segment este foarte importanta pentru HVB si banca si-a propus ca, in perioada urmatoare, sa ofere credite ipotecare de pana la 100.000 de euro clientilor sai persoane fizice", a declarat presedintele HVB Bank Romania, Dan Pascariu (foto). Acesta este cel de-al cincilea credit acordat de BERD sistemului bancar romanesc pentru sustinerea finantarilor in regim ipotecar.
TOP. Compania americana Johnson & Johnson poarta negocieri pentru achizitia grupului Guidant, unul din cei mai importanti producatori de echipamente medicale. Tranzactia ar putea ajunge la 24 miliarde dolari, au declarat, pentru New York Times, surse apropiate discutiilor. Daca se va finaliza, aceasta ar fi a treia mare de pe piata americana de la inceputul lui 2004, dupa cea prin care J.P. Morgan Chase a preluat Bank One (58 de miliarde de dolari) si achizitia AT&T Wireless de catre Cingular (41 miliarde dolari).
PREMIERA. Metro Cash & Carry a deschis ieri primul sau magazin din Republica Moldova, in urma unei investitii de peste 15 milioane de euro, potrivit unui comunicat al companiei. Potrivit directorului general al Metro Romania si Republica Moldova, Dusan Wilms, pana in prezent au fost incheiate contracte cu peste 1.000 de furnizori de produse, dintre care 90% sunt locali si din Romania. El a aratat ca Metro Cash & Carry va oferi, de asemenea, posibilitatea producatorilor moldoveni de a-si exporta produsele prin lantul de centre de distributie Metro, care este deja reprezentat in alte 26 de tari din Europa, Africa si Asia.Citește pe Antena3.ro