x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Cel mai promiţător brand românesc

Cel mai promiţător brand românesc

de Marina Constantinoiu    |    10 Ian 2012   •   21:00

Pe multe le-au indragit bunicii nostri. Ei au predat stafeta parintilor nostri, care, la randul lor, ni le-au recomandat. Exista branduri romanesti care s-au dezvoltat si s-au afirmat inainte de comunism, dar si in timpul lui, care s-au adaptat sau nu noilor cerinte ale capitalismului, branduri care au ramas in urma la capitolul pozitionare si reflectare a acesteia in intreaga experienta de brand: produs, ambalaj, comunicare.

Intr-un context economic in recesiune, campania de fata isi propune incurajarea companiilor de a dezvolta si promova branduri romanesti. Totul, cu sprijinul Jurnalului Na­tio­nal, care si-a obisnuit publicul cu ideea de "Recurs la Romania". Adica acel recurs la tot ceea ce este stabil si valoros prin sine, la radacini, la tot ceea ce este autentic romanesc. Com­pe­titia, lansata de agentia de bran­ding si design Seed Consultants, in­vi­ta sa se inscrie companiile mici, mij­locii si mari care au in portofoliu un brand romanesc de produs, de ser­viciu sau de corporatie si pe care doresc sa il relanseze sau sa il reinventeze.

La finalul campaniei, brandul castigator va beneficia de un program complet de rebranding care sa raspunda nevoilor sale, caci Seed Consultants doreste sa contribuie la cresterea notorietatii industriei romanesti de consultanta de brand.

La prima editie a programului, Plantavorel a fost ales "Cel mai promitator brand romanesc". Un brand prezent pe piata din 1825, cu care au crescut generatiile bunicilor si parintilor nostri. "Sunt sigura ca publicul a auzit de Laboratoarele Vorel si de produsele acestuia – Voseptol sau Hepatobil – si vor auzi si nepotii nostri, fie ca vor fi aici sau peste hotare", declara atunci Dochita Zenoveiov, managing director la Seed Consultants.

Pentru cea de-a doua editie a programului, companiile isi pot inscrie brandul in perioada 5-31 ianuarie 2012, urmand ca in intervalul respectiv un juriu sa desemneze cas­ti­ga­to­rul. "Consideram ca imaginea Ro­ma­niei poate fi conturata doar prin programe sustenabile de definire a valorilor si imaginii acestei tari, asa cum au facut-o Spania, Elvetia sau Finlanda cu zeci de ani in urma. Cum asta? Prin aspecte tangibile, adica branduri de produs, cultura si obiceiuri romanesti, branduri de personalitati si simpli cetateni, destinatii turistice, programe de atragere de investitori si expati si politici guvernamentale", sustine echipa Seed Consultants.

×