x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Destinaţiile turistice din România au fost promovate la Viena, Paris, Madrid, Graz şi Linz. Vezi cât a costat participarea la aceste târguri

Destinaţiile turistice din România au fost promovate la Viena, Paris, Madrid, Graz şi Linz. Vezi cât a costat participarea la aceste târguri

de Elena Stan    |    24 Ian 2012   •   11:01
Destinaţiile turistice din România au fost promovate la Viena, Paris, Madrid, Graz şi Linz. Vezi cât a costat participarea la aceste târguri

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului promoveaza Romania ca destinatie turistica la sase targuri internationale de turism luna aceasta. Valoarea contractelor incheiate de MDRT cu firmele care se ocupa cu organizarea standurilor cu care MDRT participa la aceste evenimente este de aproximativ 300.000 de euro cu TVA inclusa.

"Participarea Ministerului Turismului la targurile interntionale de turism se face in urma solicitarilor venite din partea hotelierilor sI a operatorilor din turism de la noi din tara. Acestia vin la intalnirile Consiliului Consultativ si spun la ce targ vor sa participe, sI stabilim impreuna unde se poate merge sI unde nu. De asemenea, agentiile care participa la targ se stabilesc de minister in urma inscrierii lor pe lista. Standul MDRT este realizat din bani de la bugetul de stat sau din fonduri europene. Noi ducem agentiile la targ, si le asiguram spatiu in cadrul targului si materialele promotionale', ne-a explicat Bogdan Oprea, purtatorul de cuvant al MDRT.

In perioada 14-22 ianuarie, destinatiile turistice din Romania au fost promovate la targul international de turism "CMT Stuttgart', iar in perioada 12-15 ianuarie, MDRT a participat la targul "FERIEN MESSE' de la Viena, Austria. In plus, in perioada 18- 22 ianuarie, zonele turistice de la noi din tara au fost promovate si in cadrul targului international de turism "Fitur 2012', Madrid, Spania.

Selectia de oferte, atat pentru targul de la Viena cat sI pentru cel de la Stuttgart, a avut loc la sediul Reprezentantei de Promovare si Informare turistica de la Viena. Pentru targul de la Stuttgart a fost inregistrata o singura oferta, care a fost desemnata castigatoare. Standul MDRT de la Stuttgart a fost amenajat si decorat de Asocierea alcatuita din Zebra 3 Communications S.R.L si S.C. Cool Promotions S.R.L. Valoarea contractului este de 51.000 de euro cu TVA inclusa.

Pentru standul MDRT de la Madrid a fost inregistrata o singura oferta, care a fost desemnata castigatoare. Astfel, asocierea alcatuita din societatile Strategic PR&Events Group si AD Production a incasat circa 143.000 de euro pentru amenajarea si decorarea standului cu care MDRT a participat la targul de la Madrid.

Tot saptamana trecuta, destinatiile turistice din Romania au fost promovate si in cadrul

salonului de turism "Les Thermalies' Paris, in perioada 19 - 22 ianuarie. Standul a fost amenajat de Sfe Solutions Evenements, pentru o suma de peste 14.000 de euro.

Azi si maine, respectiv 23 si 24 ianuarie, destinatiile turistice din Romania sunt promovate la targul de turism "ACTB 2012/Salonul Dunarii', potrivit MDRT. Standul va fi amenajat de Osterreich Werbung (organizatorul targului), iar valoarea contractului este de circa 4.300 de euro.

De asemenea, timp de doua zile, respectiv 21 sI 22 ianuarie, MDRT a fost prezent sI la targul de turism Ferien Messe 2012, Graz, Austria. Prestatorul este Messe Congress Gras Betriebsgessellschaft mbH (organizatorul targului), valoarea contractului fiind de 4.500 de euro. In plus, in perioada 27- 29 ianuarie, MDRT va fi prezent la targul international de Turism Ferien Messe 2012, Linz, Austria, potrivit MDRT. Standul institutiei va fi realizat de Reed Messe Saslzburg (organizatorul targului), valoarea contractului este de circa 4.700 euro.

La targul de la Viena, desfasurat in perioada 12-15 ianuarie, standul MDRT a fost amenajat sI decorat de Cool Promotions, valoarea contractului fiind de circa 80.000 de euro. Resursele necesare participarii Romaniei la targurile internationale de turism din luna ianuarie provin din fonduri europene nerambursabile.

Cool Promotions, firma apropiata MDRT

Cool Promotions si 911 Casa de print si productie au castigat anul trecut cele mai multe contracte de la Ministerul Dezvoltarii Regionale sI Turismului pentru amenajarea sI decorarea standului cu care institutia a aprticipat la targurile internationale de turism . Astfel, din cele 12 targuri internationale de turism la care MDRT a participat in 2011, firmele mentionate mai sus au castigat 7 contracte, dintre care Cool Promotions a castigat patru, potrivit informatiilor furnizate de MDRT.

Astfel, Cool Promotions a incasat 907.000 de lei cu TVA inclus, iar 911 Casa de print sI productie a incasat aproape 2 milioane de lei pentru amenajarea sI decorarea standurilor cu care MDRT a participat la targurile de la Berlin, Londra si Frankfurt.

Standul cu care MDRT a participat la Targul de la Madrid a costat circa 509.000 de lei, fiind realizat de societatea AD Production Impex, pentru cel de la tagul Les Thermalies din Franta, MDRT a platit circa 13.000 de euro firmei Sarl Sfe sI 37.000 de euro a incasat firma Cappelli Identity Design pentru amenajarea sI decorarea standului de la targul de la Milano din Italia. Firma F.I.L.K.E.R. A incasat peste 41.500 de euro pentru amenajarea sI decorarea standului MDRT cu care a participat la targul de la Stuttgart.

×